Przeciętny człowiek jest niemal bombardowany przez reklamy, dlatego w poszukiwaniu nowych nośników marketingowych, większość  tradycyjnych chwytów reklamowych jest wypierana przez coraz to ciekawsze. Jednym z częściej wybieranych są gadżety reklamowe. Długopis reklamowy jest tym najpopularniejszym, najchętniej wybieranym. 

Data dodania: 2014-06-25

Wyświetleń: 892

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Długopis reklamowy- marketing stosowany

Nieodłącznym elementem każdego biura jest długopis. Można go zauważyć zarówno na biurku sekretarki, jak i w gabinecie prezesa. Ważną więc jego cechą jest to, że wyglądem może dostosować się do wymogów klienta. Ale długopis jako wyposażenie biura musi być także funkcjonalny, góruje on nad innymi akcesoriami piśmienniczymi dzięki wygodzie z jaką się go używa. Długopis jest tanim, szybkim i wygodnym sposobem do zapisania ważnych informacji bez pomocy elektroniki. Wie o tym każdy, kto choć raz musiał szybko zapisać ważne informacje, takie jak numer telefonu, adres czy choćby listę zakupów. Długopis w takich sytuacjach okazuje się niezastąpiony. Dlatego powinien być zawsze pod ręką, ponieważ może być potrzeby w każdej chwili. Nieważne czy to w biurze, czy przy załatwieniu spraw w urzędzie. Długopis jest obecny zawsze i wszędzie. Warto to wykorzystać i użyć go do promocji twojej firmy.

Długopis jako tak rozpowszechniony przyrząd do pisania, może okazać się zmyślnym narzędziem marketingowym, za pomocą którego logo twojej firmy będzie wielokrotnie zauważone przez klienta, któremu ów długopis sprezentujesz oraz przez osoby z najbliższego otoczenia, np. przez współpracowników.

Długopisy z logo jako narzędzia reklamowe nie są drogie w wykonaniu, mają także przewagę nad tradycyjną formą reklamy - mam tu na myśli reklamę w gazecie, telewizji czy ulotkę. Wszyscy wiemy, że ulotka bardzo szybko zostaje wyrzucona, czasem nawet nie obejrzana przez odbiorcę, reklama  w telewizji jest drogim środkiem prezentacji twojego produktu i nie daje gwarancji przyciągnięcia uwagi odbiorcy, a gazety już nie cieszą się taką popularnością jak kiedyś. Długopisy promocyjne znacznie wyprzedzają inne reklamy swoją funkcjonalnością. Są nie tylko reklamą, ale także przedmiotami codziennego użytku, dzięki czemu codziennie służąc klientom będą również wspomagały twoją kampanię reklamową  w sposób nienachlany, lecz skuteczny. Moim zdaniem, a raczej nie będę tu odosobniona, jest to bardzo atrakcyjna cecha takiej formy promocji. Długopisy reklamowe są dla osób, które cenią sobie wydajność oraz efektywność. 

Licencja: Creative Commons
0 Ocena