0
głosów
- +

Witryną być. Ważny styl stron internetowych

Autor:

Aktualizacja: 29.05.2014


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 740 razy czytane
  • 1 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Witryną być. Ważny styl stron internetowych

W dzisiejszym Internecie funkcjonują strony niezwykłe, stronki, nudziarki, straszydła i inne kategorie stron internetowych. Występują też strony, które potrafią samodzielnie sprzedawać. Nikt nie chciałby nudziarki i straszydła ale podczas wyboru, w zakresie zakupu strony, łatwo o potknięcie i totalną wpadkę zwłaszcza wtedy, gdy działamy pod presją ograniczonego budżetu.


Prawie każda firma w pierwszej kolejności po ulokowaniu się pod jakimś konkretnym adresem ważną informację o rozpoczęciu swojej działalności kieruje również do wszystkich użytkowników Internetu poprzez własną firmową stronę. Taka strona o indywidualnym charakterze to przede wszystkim wizytówka danej firmy, dlatego właśnie nie powinna powstać na zasadzie przypadku. Prawie na każde zapytanie skierowane do wyszukiwarki wyświetla się mnóstwo stron konkurencyjnych, które prezentują te same produkty. Jeżeli strona nie będzie odpowiednio zadbana pod względem jej pojawiania się w odpowiedzi na konkretne zapytania, pozostanie całkiem niewidoczna i samo jej istnienie nie będzie miało większego znaczenia. Dobre strony nie są ograniczone do tego, że prezentują tylko walory działalności gospodarczej i podnoszą jej prestiż. Dobre strony działają zachęcająco, a najlepsze same sprzedają. Wyjściową informacją dla każdego jest ta, że strona nie musi być sklepem, niemniej jednak powinna być przynajmniej tym, co wynika z synonimu dla strona internetowa, którym jest witryna. Dawnymi czasy każdy sklep dokładał wszelkich starań, aby witryna sklepowa, którą widzą wszyscy tak oddziaływała, by przyciągała każdego, kto kto ją ogląda. Kiedy potencjalny klient przekroczył już próg sklepu pozostawało maksymalnie skierować na niego uwagę sprzedawcy, aby wyszedł zadowolony i pewny, że jeszcze kiedyś tu wróci, a najlepiej polecił sklep znajomym. Taki też cel powinna spełniać dobra witryna internetowa. Po wejściu internauty powinna od razu zwrócić uwagę to czego internauta szuka. Kiedy już zawiesi oko i mysz na obiekcie powinna przekazać więcej informacji o produkcie lub usłudze a następnie pobudzić właściwe emocje - żadzę posiadania... Po zrealizowaniu tych wszystkich funkcji wystarczy, że podsunie guzik z napisem kup teraz i pieniądze błyskawicznie wyladują na koncie właściciela strony


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij