1
głosów
- +

Trzy sposoby przyciągnięcia klienta jednym artykułem

Autor:

Aktualizacja: 28.04.2014


Kategoria: Artelis.pl / Akademia Artelis


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 618 razy czytane
  • 1 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Trzy sposoby przyciągnięcia klienta jednym artykułem

Article marketing (marketing poprzez artykuły) może dać prawdziwego kopa Twojej firmie. Każdy z takich artykułów działa przynajmniej na trzy sposoby. Dowiedz się, co zyskasz, jeśli postawisz na treść wysokiej jakości.


Po pierwsze – lepsze wyniki w Google. Zdobywasz linki ze stron, które nie wypadają z indeksu po miesiącu, które znajdują się na zadbanych domenach, które są przedłużane, są to linki wysokiej jakości, nieporównywalnej z dotychczas stosowanymi metodami SEO. Oczywiście nie musisz opierać strategii tylko na jednym serwisie, ale chodzi o samą ideę treści wysokiej jakości. Ona przyciąga, a także pozytywnie nastraja boty: duża ilość treści, niewiele linków, solidne formatowanie i uporządkowany kod witryny. Linki z takich serwisów są naprawdę sporo warto.

Wejścia bezpośrednie – opisując swoją działalność, zachęcasz klientów w sposób bezpośredni do tego, aby odwiedzili Twój serwis, dokonali tam zakupów. Jak to działa? Banalnie. Publikując sensowną treść, kreujesz się na eksperta, pokazujesz swoją wiedzę, a ludzie chcą kupować od profesjonalistów. To tak zwany inbound marketing. Pozwól się znaleźć, daj się poznać i zyskaj więcej.

Depozycjonowanie konkurencji – dziś to coraz powszechniejsza metoda walki o wysokie lokaty w Google. Publikując dużo wartościowych artykułów, możesz w tak powstałe zaplecze przechwycić ruch z długiego ogona, który do tej pory przejmowała konkurencja. Masz wiele artykułów, które będą na pewno pojawiały się w listach wyników Google. Im więcej piszesz, tym więcej zyskujesz. Każda z takich stron nie tylko odciąga uwagę potencjalnego klienta od witryn konkurenta, ale jeszcze pracuje na Twój sukces – jest to przecież forma reklamy.

To tylko trzy sposoby. Na pewno sam wymyślisz, jak jeszcze możesz zyskać na article marketingu, a jeśli nie – możemy Ci pomóc. Pamiętaj, że w tej koncepcji ilość treść przełoży się na Twój zysk, więc im więcej zrobisz, tym więcej osiągniesz, a po drodze zaczniesz dostrzegać też inne możliwe korzyści z zastosowania takiej strategii.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij