E-biznes – wiele osób zauważa jego potencjał. Jest wiele jego rodzajów i ciężko mówić o ebiznesie tak ogólnie. Jednak dzisiaj dowiesz się o dwóch głównych grupach działań, które musisz robić jeżeli chcesz osiągnąć długotrwały sukces.

Data dodania: 2014-02-05

Wyświetleń: 1303

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Oczywiście w zależności od tego jaki ebiznes robisz, to konkretne działania będą inne, jednak i tak zawsze będzie można je podzielić na dwie główne grupy.

Edukacja

Jest to pierwszy filar działań. Niezbędny, wiele się o tym nie mówi. Jednocześnie często się o tym zapomina. Niektórzy próbują robić ebiznes według własnego widzimisie, według własnych domysłów, przypuszczeń. Takie działanie jest ogromnym ryzykiem. Żeby osiągnąć sukces potrzebujesz konkretnych wskazówek, porad, strategii, taktyk działania. Bez tego będzie bardzo ciężko.

Dlatego musisz się uczyć. Celem twojej edukacji w biznesie jest twój rozwój – zwiększenie skuteczności, sprawienie by działania dawały większe efekty.

Skuteczne edukowanie składa się z dwóch etapów:

  • Zdobywania wiedzy

  • Wprowadzania wiedzy w praktyce

Te dwa procesy są kluczowe. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces to muszą być ze sobą ściśle połączone. Musisz zdobywać wiedzę żeby wprowadzać ją w praktyce, a wprowadzanie wiedzy w praktyce jest kluczowe żeby mogła ona dawać efekty.

Działanie, którego celem jest danie konkretnych efektów

To drugi filar osiągnięcia sukcesu w e-biznesie. Wiedza oczywiście jest bardzo ważna, jednak jeżeli nie zostanie przełożona na działanie to nic nie da. Bez tego procesu nie osiągniesz praktycznie nic.

Większość swojego czasu musisz poświęcić na działanie, nastawione na efekty. W zależności od tego co robisz, jaki ebiznes masz takie działania będziesz robił. Przykładowe to mogą być:

  • Zdobywanie ruchu na bloga

  • Tworzenie bloga

  • Zapraszanie nowych osób do współpracy

Ustal jakie działania są kluczowe w twoim ebiznesie. Ustalaj od ogólnych jak zdobywanie ruchu na bloga, do bardziej szczegółowych jak np. komentowanie blogów innych, po konkretne zadania jak np. zostawienie 5 komentarzy do dnia 6 luty 2014 rok.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena