Od czego zależy sukces w MLM? Odpowiedź jest banalnie prosta: od ciebie. Aktywnie promując produkty i biznes, zrobisz ogromny krok . Najlepsi liderzy nie mieli aktywnych sponsorów! Wykonali większość pracy samodzielnie! Stań się liderem swojego biznesu, który zna swoje cele i dąży do ich realizacji.

Data dodania: 2013-09-22

Wyświetleń: 320

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Brian Tracy napisał, że kiedy szukasz czegoś, to znajdujesz to w takim momencie, kiedy jesteś gotowy na jego znalezienie. Podobnie jest w marketingu sieciowym - jeżeli dojrzejesz do tego, aby rozpocząć w nim działanie, to będziesz aktywnym uczestnikiem.

Niezależność finansowa, w miarę swobodne dysponowanie swoim czasem i dodatkowo przyjemność z prowadzonej działalności. Tak powinno być, prawda? Ale nie zawsze tak jest, rzecz normalna. Zwłaszcza w przypadku MLM-u. Na samym początku nie jest kolorowo, wydawałoby się, że cały czas pod górkę. Trzeba być niezmiernie zmotywowanym, aby przebrnąć przez pierwszy, z reguły najtrudniejszy etap w tej działalności.

Niech nie zmylą ciebie osoby, które twierdzą, że motywacja, marzenia i wyznaczenie celów są nieistotne. Przez cały czas swojej działalności musisz o nich pamiętać i muszą ciebie stymulować do działania.

Jeżeli już na samym starcie uzmysłowisz sobie, że czeka ciebie dodatkowa praca - bez której nie wystartujesz - tym lepiej. Jeżeli chcesz zarabiać więcej niż dotychczas, to nie ma innej możliwości, jak praca, praca i jeszcze raz praca.

Musisz zdawać sobie sprawę, że chcąc realizować marzenia, nie możesz zakończyć całej swojej aktywności tylko na ich wizualizacji. Od siedzenia w fotelu i wyobrażania sobie wymarzonej przyszłości nic się nie zmieni. Potrzebne jest konstruktywne działanie, który przybliży ciebie do ich realizacji.

Warto uzmysłowić sobie również pewne rzeczy lub cechy charakteru, które mogą ciebie ograniczać w biznesie, co nie oznacza wcale, że masz odkładać swoją decyzję na bliżej nieokreśloną przyszłość. Pamiętaj o tym, że tak naprawdę nigdy nie będziesz w 100% gotowy. Jeżeli brak tobie umiejętności wyznaczania celów, komunikacji z innymi ludźmi, a nawet umiejętności sprzedaży, to sięgnij po odpowiednią literaturę. Musisz się rozwijać, bo nikt nie zrobi tego za ciebie.

Można komuś pomóc i wskazać drogę działania, ale miejsce do którego dojdzie, zależy przede wszystkim od niego.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena