0
głosów
- +

Sukces sklepu internetowego

Autor:

Aktualizacja: 28.01.2013


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 869 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Według najnowszych danych, na rynku e-commerce działa już ponad 10 000 takich sklepów. Nie ma się czemu dziwić, ponieważ eksperci i analitycy przewidują zwiększenie rynku internetowego o 100% do roku 2015. A więc szybko. Mogą na tym zyskać wszyscy. Zarówno działające już sklepy internetowe, jak i klienci e-sklepów.


Panuje powszechna opinia, że sklep internetowy jest najlepszym pomysłem na przejście „na swoje”, ponieważ łatwo można pogodzić pracę zawodową z prowadzeniem takiego sklepu. Jednak zgoła prosto wyglądający biznes internetowy w praktyce wcale taki nie jest. Pierwszą trudnością, jaką napotkają nowi przedsiębiorcy, jest uzyskanie odpowiedniej ilości wejść na stronę. A przecież wejścia na stronę wprost proporcjonalnie przekładają się na konwersję, czyli wskaźnik sprzedaży do ilości wejść na stronę. Dlatego w pierwszej kolejności właściciele sklepów internetowych powinni podjąć się wszelkich działań mających na celu pozycjonowanie ich serwisu internetowego. I o ile w przypadku prostych haseł np. akcesoria kuchenne jest to zadania bardzo łatwe, o tyle w przypadku bardziej konkurencyjnych fraz należy liczyć się z długotrwałym procesem pozyskiwania dobrej pozycji w wyszukiwarce.

W związku z tym na początek warto pomyśleć o kampanii w postaci linków sponsorowanych, w tym przypadku oczywiście w pierwszej kolejności należy skorzystać z najbardziej popularnej wyszukiwarki w naszym kraju. Jest to rozwiązanie o tyle korzystne, że sami możemy określić poziom kosztów dziennych na wyszukiwaną frazę. I o ile w przypadku haseł mało popularnych np. foremki silikonowe jest to dobrym rozwiązaniem, o tyle w przypadku haseł bardzo popularnych, takich jak akcesoria do kuchni, okaże się dla przedsiębiorców kosztowną reklamą . Należy bowiem pamiętać, że w przypadku linków sponsorowanych płacimy za kliknięcie w nasz link, nie za akcję, czyli np. sprzedaż w naszym sklepie.

 Natomiast przeszkodą dla nowych sklepów jest bardzo niski wskaźnik konwersji wynoszący z zasady ok. 0,5%, czyli na każde 200 wejść można liczyć ledwie na jedną sprzedaż. Dlatego też nowi przedsiębiorcy, podejmujący wyzwanie działania na wirtualnym rynku, powinni najpierw zacząć od zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących e-marketingu, żeby potem spokojnie rozwijać biznes, bowiem to od marketingu w głównej mierze zależy sukces sklepów internetowych.

Lista Tagów: akcesoria kuchenne

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij