0
głosów
- +

Do czego jest Ci potrzebna strona przechwytująca w biznesie online?

Autor:

Aktualizacja: 26.11.2012


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 796 razy czytane
  • 4 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Strona przechwytująca to narzędzie, dzięki któremu pozyskasz adresy e-mail Twoich przyszłych współpracowników, bądź klientów.


Strona przechwytująca, nazywana również squeeze page to jedno z podstawowych narzędzi, które powinna wykorzystywać każda osoba chcąca budować swój biznes online.  To prosta strona, która przechwytuje adresy e-mail naszych przyszłych współpracowników, bądź klientów. Na takiej stronie www można wykonać tylko dwie akcje:

- Podać swój adres e-mail

- Opuścić stronę

Wiadomo, że każdy biznes tradycyjny czy online opiera się na współpracy z pewną grupą ludzi. Strona squeeze page działa jak sito przesiewając ludzi zainteresowanych Twoją ofertą od tych, którzy znaleźli się na Twojej stronie przypadkowo. Stronę przechwytującą można wykorzystać na kilka sposobów:

- zapis na biuletyn,

- zapis na darmowy kurs e-mailowy,

- zapis w celu pobrania darmowego raportu lub ebooka.

W czasie tak dużej konkurencji pozyskanie klienta czy partnera do biznesu MLM wydaję się nietuzinkową sprawą. Jak już wspomniałem we wcześniejszym wpisie o wielokrotnym autoresponderze poprzez stronę przechwytującą zawieramy z daną osobą transakcje. Osoba, która udostępnia swój adres e-mail, oczekuje od nas wartości (np. kurs, aplikacja internetowa, ebook), którą otrzyma od nas po wypełnieniu formularza zapisu.

Budowanie bazy adresów e-mail to złoto internetu. Powinniśmy ją pielęgnować, czyli udostępniać wartościowe materiały w postaci raportów, video, artykułów. W ten sposób budujemy opinię eksperta i zaufanie. Klient, który nas lubi, zna i ufa szybciej kupi jakikolwiek produkt niż w przypadku bezpośredniego wejścia na stronę sprzedażową, gdzie nic nie wie o sprzedającym.

Podsumowując, squeeze page jest narzędziem, dzięki któremu pozyskujemy adresy e-mail i budujemy relację z naszymi przyszłymi partnerami biznesowymi, bądź klientami.

Radosław Olszewski http://zarabianie2.radoslawolszewski.pl/PC.html


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij