Każdy z przedsiębiorców zastanawia się, jak w prosty sposób zwiększyć przychody swojej firmy. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest wyświetlacz LED.

Data dodania: 2012-09-25

Wyświetleń: 1256

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Sukces firmy, który jest osiągany przez wzrost sprzedaży produktów, wymaga odpowiednich nakładów finansowych przeznaczonych na działania marketingowe. Wybór, w jaki rodzaj kampanii inwestować, jest bardzo istotny. Mamy świadomość, iż podjęcie błędnej decyzji spowoduje, że koszty mogą być większe od osiąganych przychodów. Bez dobrej reklamy, oferując nawet najlepszy produkt, jesteśmy skazani na porażkę. Możliwości promowania swojej działalności są szerokie, np. prasa, radio, telewizja, banery. Jednak koszty na taką promocję firmy są wysokie, dlatego małe i średnie przedsiębiorstwa nie wybierają tej formy reklamy.

Outdoor - co to takiego?

Dobrą alternatywą jest reklama zewnętrzna, tzw. outdoor. O znaczeniu outdooru możemy sie przekonać podczas kampanii politycznych, kiedy partie przeznaczają ogromne kwoty na tę formę reklamy.

Z drugiej strony, ilość reklam outdoorowych obecnie jest bardzo duża, przez co nie zwracamy na nie szczególnej uwagi. Reklama musi wyróżniać się czymś szczególnym, żeby została zauważona przez odbiorcę. Plakaty, szyldy, banery, kasetony neonowe dają obraz statyczny. Rynek jest nimi zapełniony w taki sposób, że kolejny baner na drodze nie stanowi różnicy dla potencjalnego klienta, gdyż jest on niezauważalny. Wiadomo, że ruch przyciąga naszą uwagę najbardziej, dlatego wyświetlacz LED jest obecnie najskuteczniejszą formą reklamy. Łatwa i szybka zmiana wyświetlanej animacji i tekstu daje możliwość modyfikowania treści tak, by uzyskać najlepszy rezultat marketingowy. Treść reklamy może być dostosowana do zmieniającej się oferty firmy. Jest to bardzo przydatne w przypadku wyświetlania cen produktów, które również mogą być aktualizowane. Gdy posiadamy wspomniane wcześniej inne formy reklamowe, zmiana zawartości wymaga produkcji nowej reklamy, a co za tym idzie - poniesienia dodatkowych kosztów.

Tablice LED posiadają funkcję wyświetlania czasu i temperatury. Informacje te, wyświetlane naprzemiennie z ofertą firmy, przyciągają uwagę odbiorcy, jednocześnie kształtując świadomość o oferowanym prze firmę produkcie czy też usłudze.

Pamiętajmy, że wyświetlacz LED z reklamą ulokowaną w dobrym punkcie komunikacyjnym dociera do tysięcy odbiorców dziennie, więc stanowi ogromne narzędzie marketingowe. Jeżeli przekaz płynący z reklamy będzie dobrze przygotowany, to na pewno uzyskamy wzrost sprzedaży produktów i nie będziemy żałowali wydanych pieniędzy na zakup tablicy LED.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena