Tak drobne detale, jak np. dobranie odpowiednich kolorów na stronie www, będą decydować o porażce strony internetowej biura rachunkowego. Jak stworzyć efektywna strone firmową?

Data dodania: 2012-07-27

Wyświetleń: 1983

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Każdy poważny biznes tworzy domenę www, po to, by zwabić wiecej klientów. Strona internetową może również pomóc naszym klientom w prostszym dostępie do usługi. Firma odpowiednio reprezentowany w necie wygląda dużo bardziej niezawodnie.

Na początku trzeba dokonać wyboru grafiki. Szata graficzna to następny ważny element promocyjny. Znakomitym rozwiązaniem jest sfotografowanie naszej załogi podczas wykonywania profesjonalnych obowiązków. Ewentualnie można zaopatrzeć się w gotowe zdjęcia dostępne w internecie.

Niektórzy ludzie skłonni są uwierzyć w przekonującego przystojniaka w garniturze. Ale inna część osób woli zaufać sympatycznej kobiecie, która jest mniej atrakcyjna, lecz bardziej przypomina typowego internautkę. Dobrze jest nie popadać w skrajności i poszukać fotografii, która nie będzie nierealistycznie piękna i totalnie niewiarygodna. Potencjalny odwiedzający chce znaleźć na stonie www biura rachunkowego informacje o firmie. Warto jest zwrócić uwagę na kilkuletnie doświadczenie.

Czy warto korzystać z formularzy kontaktowych? Formularz taki powinien usprawnić kontakt między klientem a biurem oferującym księgowość. Co więcej, ma on zniechęcić możliwą konkurencję jeśli podszywają się oni pod zainteresowanego internautę. W wiekszości przypadków nie podadzą oni swoich prawdziwych danych kontaktowych.

Wygląd strony www jest decydującą kwestią, kiedy próbujemy zachęcić internautów do napisania do naszego biura rachunkowego. Zanim zaimponujemy im szeroką wiedzą o kruczkach prawnych, podatkach i VAT należy przekonać ich do kontaktu.

Kontakt?

Co ważne, na stronie internetowej nawet małej firmy wszyscy zainteresowani mogą też łatwo znaleźć podstawowe szczegóły, a również dane kontaktowe zawarte w zakładce KONTAKT. Firma rachunkowa wstawi wszystkie numery telefonów, poda kontakt email jak również umieści na stronie mapkę z lokalizacją.

Czego nie robic?
Przede wszystkim strona ma mieć funkcję informacyjną. Internauta odwiedzający stronę biura rachunkowego nie chce dowiedzieć się złożonych detali z rachunkowości. Internauta chce uzyskać dostęp do informacji dotyczących nowego biura księgowego.

Cennik, czy bez cennika?
Niejedna firma zastanawia się, czy warto udostępnić na stronie cennik. Może się wydawać, że lepiej jest nie umieszczać cennika. Jednak patrząc na statystyki, średnio internatuta opuszcza oglądaną stronę www bardzo szybko, wiec warto by udostępnić wszystkie interesujące go informacje.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena