Od wieków człowiek otrzymuje różnego rodzaju przekazy, na początku było ich kilka, następnie kilkaset a dzisiaj otrzymujemy ich kilka tysięcy. Jak wyodrębnić właściwie, jak znaleźć pośród nich własny (lub naszej firmy) ?

Data dodania: 2007-11-22

Wyświetleń: 4472

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons


Walka Agencji Reklamowych o obecnych czasach.

Tak naprawdę 90% procent agencji wymyśla działania marketingowe ujednolicone, dlatego też skuteczność takich kampanii waha się od 1% do 5%. Gdzie 5% to tak naprawdę sukces agencji. Niestety jest to jedna z największych prawd i tragiczna w obecnych czasach dla klienta. Większość agencji ukrywa ten fakt przed klientami, dlaczego? Ponieważ większość z nich po prostu traciłaby prawo bytu.

W tym momencie, nie staje się wrogiem agencji reklamowych, popieram ich działania, gdyż czasami odnajduje w nich prawdziwe perełki, prawdziwe samorodki złota, które potrafią przekształcić się w miliony obrotów sprzedaży.

Są to bardzo kreatywni ludzie, ale hamowani przez utarte szlaki, większość boi się wybić ponad wszystkich i iść własną drogą. Te agencje, które idą własną drogą, to prawdzie kopalnie złota, które produkują nie miliony, ale miliardy obrotów dla klienta. I mam nadzieję, że tylko takie będziecie dostrzegać. Prawdziwa kampania reklamowa nie przynosi wzrostu sprzedaży, ale zmienia cały świat firmy, sprzedaż rośnie nie o 5 czy 10%, ale o 50% czy 70%.
I tego właśnie życzę każdej firmie, aby dokonywała właściwych wyborów...
Licencja: Creative Commons
0 Ocena