0
głosów
- +

Jak łatwo przytyć

Autor:

Aktualizacja: 16.11.2011


Kategoria: Zdrowie / Zdrowie


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1131 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Przybieranie na wadze jest łatwe do osiągnięcia dla większości ludzi, ale dla innych to prawdziwa walka. Jest to proste do zrealizowania, jeśli zastosujemy prawo diety połączone z prawidłowym wykonywaniem specjalnych ćwiczeń.


 

Wielu ludzi ma problemy z przytyciem, zwłaszcza, gdy główną przyczyną są zaburzenia genetyczne. W świecie fitness, panuje trend na naturalne metody zwiększania masy ciała, chociaż istnieją lekarstwa, używki i przyrządy, które mogą nam skutecznie w tym pomóc. Tworzone są także specjalne terapie i kuracje dla osób z niedowagą. Szczególnie mężczyźni, doznają swoistej frustracji na widok swojego chudego ciała. Co należy zrobić aby było więcej naszego kochanego ciałka?

W tym celu warto wybrać sposób naturalny przybierania na wadze. Wskazane jest więc zapoznanie się z pięcioma poradami dla skierowanymi do chudych ludzi.

Unikaj spożywania zbyt tłustego i jednocześnie niezdrowego jedzenia, jeśli chcesz przybierać naturalnie na wadze. Zbyt duża ilość tłuszczów nasyconych w tego rodzaju żywności może zwiększyć tylko ilość kalorii, a one nie są korzystne dla zdrowia organizmu. Zjedz więc coś, dobrego i zdrowego.

W swojej diecie stosuj kwasy tłuszczowe Omega 3, które są obecne w niektórych rodzajach żywności. Korzystnie wpływa on na nasz sposób odżywiania. Większość produkty spożywczych, które je zawiera to łosoś, tuńczyk, ryby i orzechy włoskie. Oprócz tego, należy jeść dużo białka z roślin strączkowych, orzechów, chudego mięso i owoców morza. Nie może zabraknąć również zdrowych węglowodanów, które zawierają produkty pełnoziarniste, czyli chleb pszenny i produkty zbożowe. Ponadto, jedz kilka odmian owoców, takich jak ananas, mango, melon, jabłko, jagody i cytryny oraz warzywa takie jak kalafior, fasola, sałata, pomidory i inne.

W zależności od tego, ile kalorii zawiera normalne przyjmowanie pokarmu, trzeba je zwiększyć o mniej więcej 500 kalorii, aby zwiększyć masę ciała w sposób naturalny. Jeśli normalnie spożywamy pokarmy dające nam 1800 kalorii w ciągu dnia, to należy zwiększyć to do 2200 kalorii. Lepiej zjeść sześć małych posiłków w ciągu dnia zamiast trzech.

Jedzmy pokarmy, które uważane są za niezdrowe jedzenie, można spożywać je jako uzupełniające naszą dietę w tym napoje odżywcze i białko w proszku. Wskazane jest nawet podjadanie ich między posiłkami. Ważne jest aby zwierały jak najwięcej białka w różnej postaci np. proszku. Może to być czekolada, chipsy, ciastka itp.

Nie unikajmy ćwiczeń, szczególnie podnoszenia ciężarów. To ważne, aby nabrać i rozwinąć mięśnie. Jest specjalny program do przybierania na wadze, ale musisz skupić się bardziej na treningu siłowym i podnoszeniu ciężarów, a nie na aerobiku lub ćwiczeniach odchudzających.

Przybieranie na wadze jest łatwe do osiągnięcia dla większości ludzi, ale dla innych to prawdziwa walka. Jest to proste do zrealizowania, jeśli zastosujemy prawo diety połączone z prawidłowym wykonywaniem specjalnych ćwiczeń. Poprzez odpowiednio dobrane produkty żywnościowe, ich spożywanie i częstotliwość posiłków, szybciej można nabrać ciała. Nie trzeba stosować żadnych wymyślnych diet. Naturalny sposób przybierania ciała jest najbardziej pożądany i optymalny dla naszego zdrowia.

Lista Tagów: przytycie, dieta, zdrowie

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij