Każda działalność, firma czy serwis internetowy powinny kłaść duży nacisk na promocję swojej jednostki w internecie. Bez wspomnianej promocji szanse na odniesienie sukcesu maleją.

Data dodania: 2011-10-19

Wyświetleń: 1447

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

W skład kampanii reklamowej wchodzi bardzo wiele składników a dana kampania uzależniona jest od typu reklamowanego produktu czy usługi. W ostatnich latach bardzo popularnym elementem kampanii reklamowej stało się pisanie bloga.

Blogi służą do zaprezentowania oferty, produktów, usług czy osiągnięć promowanej firmy. Trafia się nimi do dużej liczby internautów i tym samy reklamuje produkt. Internauci mają możliwość wypowiedzieć się na temat przedstawionych wpisów, komentować je. Poprzez aktywność użytkowników zwiększa się popularność promowanego produktu.

Chcąc osiągnąć duże korzyści za pomocą bloga należy prowadzić go systematycznie, uzupełniać o ciekawe wpisy, zdjęcia, filmy. Wiele agencji reklamowych specjalizuje się w prowadzeniu blogów swoich klientów, gdyż ten sposób promocji ma dużą skalę przebicia do potencjalnych klientów.

Blog piszemy po to aby zwrócić uwagę na swoją ofertę ale również na swoje poglądy. W sieci dostępne jest wiele aktywnych blogów polityków, blogów kulinarnych czy blogów o modzie. Prowadzone są systematycznie, aktywnie dzięki czemu mają stałych odbiorców, których stale przybywa.

Ważne zasady podczas pisania bloga to pisać wartościowe wpisy, pisać je systematycznie ale bez przesytu, tak aby czytelnik zdążył za nami zatęsknić.

Należy dbać o czytelnika poprzez organizowanie konkursów, sond, które dodatkowo zainteresują internautów. Należy przedstawiać autentyczne wpisy oraz nowości.

Warto również poszukać pomocy w pisaniu bloga może to być na przykład jeden z naszych czytelników.

Jednym z ważniejszych aspektów jest także kampania reklamowa naszego bloga, który notabene też jest częścią kampanii reklamowej naszej firmy czy nas samych. Jednakże aby nasz blog szybko zaistniał w sieci i pracował na naszą markę należy go wcześniej wypromować.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena