Wyniki badań niezależnej agencji analitycznej – 71% osób, które otrzymały reklamę na telefon komórkowych poszukuje dalszych informacji o reklamowanym produkcie, usłudze lub marce, a (uwaga) blisko 50% dokonuje decyzji zakupowej!

Data dodania: 2011-10-17

Wyświetleń: 1200

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jeden z serwisów mediowych prezentuje wyniki badań ciekawych i niezwykle cennych dla całej branży reklamy mobilnej oraz dla wszystkich tych przedsiębiorców i marketerów, którzy sceptycznie dotychczas podchodzili do kwestii reklamy mobilnej.

Globalna agencja badawcza w swoich badaniach poszukiwała odpowiedzi na pytania o skuteczność reklamy mobilnej oraz jakie dokładnie zachowania wywołuje reklama otrzymana na telefon komórkowy.

Najczęstszą reakcją na otrzymany komunikat reklamowy jest poszukiwanie dalszych informacji o reklamowanym produkcie. Taką odpowiedź wskazało aż 60% właścicieli telefonów klasycznych oraz aż 71% użytkowników smartfonów.

Z całkowitej grupy respondentów niemal połowa, bo dokładnie 46% badanych potwierdziła, iż podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem reklamy przesłanej na telefon komórkowy.

Agencja wykonująca badanie to międzynarodowa firma zajmująca się doradztwem i badaniami zachowań i trendów konsumenckich, która oferuje swoje usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Główna siedziba znajduje się w Nowym Jorku, zaś regionalne centrale mieszczą się w Schaumburg w stanie Illinois (USA), Wavre (Belgia), Hong Kongu (Chiny), Sydney (Australia), Buenos Aires (Aregentyna), Nikozja (Cypr). Agencja została założona w 1923 roku przez Artura Charlesa Nielsena Seniora.

Pozostaje mieć nadzieję, że firmy korzystające z komunikacji mobilnej wykorzystają powyższe dane rozsądnie, aby drogą mobilną przesyłać tylko wartościowe treści i tylko do zainteresowanych odbiorców.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena