Na całym świecie, a szczególnie w Unii Europejskiej,  konsumenci, skłaniają się do zakupu ekologicznej żywności i napojów. Są oni docelowym ogniwem w eko-rolniczym łańcuchu produkcji żywności. Rolnictwo ekologiczne przywiązuje wielką wagę do dostarczania produktów żywnościowych o wysokiej jakości, świeżych, bez konserwantów, barwników, polepszaczy smaku, czy pozostałości nawozów sztucznych, tak by spełnić oczekiwania konsumentów

Data dodania: 2011-09-26

Wyświetleń: 2513

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Oczywiście taka żywność powinna być produkowana w sposób etyczny, z poszanowaniem przyrody i  zasad zrównoważonego rolnictwa przy zapewnieniu dobrostanu zwierząt. Jakakolwiek jest tego przyczyna: poszukiwanie pełnego smaku i autentyczności, czy troska o ochronę środowiska, zasobów naturalnych, dobrostan zwierząt i chęć wspierania wiejskich społeczności, statystyki dowodzą, że eko-rolnicza konsumpcja, podgrzewana doborem odpowiednich metod sprzedaży,  rośnie.  Daleko nam jednak do prawdziwych europejskich Eko-liderów w  dziedzinie handlu eko-żywnością

Okazją aby poprawić wiedzę na temat komunikacji w eko-biznesie będzie cykl seminariów w ramach Bio Biznes Forum – panelu organizowanego podczas październikowych targów Natura Food 2011.  Uczestnicy uzyskają praktyczne porady jak zwiększyć sprzedaż bioproduktów w swoim sklepie, jak profesjonalnie obsługiwać klienta, jak wykorzystać e–marketing i social media w promocji własnej marki czy sklepu.  Dobór odpowiednich technik sprzedaży, wykorzystanie do tego celu zasobu nowoczesnych mediów czy już posiadanych narzędzi – to tylko niektóre z licznych tematów seminariów Bio Biznes Forum, które z pewnością zainteresują dużą część polskich firm dystrybucyjnych i przedstawicieli detalicznych sieci sprzedaży.

BIOBIZNES FORUM podczas Natura Food

niedziela,  16 paźdzernika 2011 r.

sala konferencyjna nr 1 i sala konferencyjna nr 2

W niedzielę, 16 października zapraszamy na BIOBIZNES FORUM – dwie równoległe sesje seminaryjno – warsztatowe w ramach których poruszone będą tematy związane z komunikacją w ekobiznesie. Uczestnicy uzyskają praktyczne porady jak zwiększyć sprzedaż bioproduktów w swoim sklepie, jak profesjonalnie obsługiwać klienta, jak wykorzystać e–marketing i social media w promocji własnej marki czy sklepu.

Sala konferencyjna nr 1

10.30 – 11.30 Jak ściągnąć klienta do sklepu ze zdrową żywnością?
prowadzenie: dr Marek Borowiński więcej informacji >>>>

11.45 – 13.15 ABC profesjonalnej sprzedaży w sklepie ekologicznym
więcej informacji >>>> prowadzenie: Barbara Kwiatosz

13.30 – 14.00 Szczegółowe wymagania prawne znakowania żywności ekologicznej
prowadzenie: Andrzej Szeremeta

14.15 – 15.30 Jak profesjonalnie układać towar na półce sklepowej, czyli ABC Visual Merchandisingu w sklepie ekologicznym więcej informacji >>>> prowadzenie: dr Marek Borowiński

Sala konferencyjna nr 2

10.30 – 11.30 Specyfika marketingu produktów żywności Premium. Jak przystąpić do opracowania i skutecznej realizacji Planu marketingowego? więcej informacji >>>>
prowadzenie: Jarosław Utrata

11.30 – 13.00 E-commerce i social media – szansa czy zagrożenie dla rynku produktów ekologicznych w Polsce? więcej informacji >>>> prowadzenie: Michał Pawlik – analityk NaszaKlasa

13.00 – 14.30 Skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji swojej marki w sieci – jak komunikować się z blogerami, jak pozyskiwać ambasadorów marki w social media? więcej informacji >>>> prowadzenie: Maciej Budzich, blog.mediafun.pl

14.30 – 16.00 Jak zaangażować 100tys fanów w 10 dni więcej informacji >>>> prowadzenie: Dawid Trzeciak, WeAreMedia

wstęp na BIOBIZNES FORUM za okazaniem zaproszenia na NATURA FOOD 2011 lub na podstawie karty dla profesjonalistów

Licencja: Creative Commons
0 Ocena