0
głosów
- +

Jak sprzedawać ekologiczną żywność ?

Autor:

Aktualizacja: 26.09.2011


Kategoria: Artelis.pl / Patronaty Medialne


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1860 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Na całym świecie, a szczególnie w Unii Europejskiej,  konsumenci, skłaniają się do zakupu ekologicznej żywności i napojów. Są oni docelowym ogniwem w eko-rolniczym łańcuchu produkcji żywności. Rolnictwo ekologiczne przywiązuje wielką wagę do dostarczania produktów żywnościowych o wysokiej jakości, świeżych, bez konserwantów, barwników, polepszaczy smaku, czy pozostałości nawozów sztucznych, tak by spełnić oczekiwania konsumentów


Oczywiście taka żywność powinna być produkowana w sposób etyczny, z poszanowaniem przyrody i  zasad zrównoważonego rolnictwa przy zapewnieniu dobrostanu zwierząt. Jakakolwiek jest tego przyczyna: poszukiwanie pełnego smaku i autentyczności, czy troska o ochronę środowiska, zasobów naturalnych, dobrostan zwierząt i chęć wspierania wiejskich społeczności, statystyki dowodzą, że eko-rolnicza konsumpcja, podgrzewana doborem odpowiednich metod sprzedaży,  rośnie.  Daleko nam jednak do prawdziwych europejskich Eko-liderów w  dziedzinie handlu eko-żywnością

Okazją aby poprawić wiedzę na temat komunikacji w eko-biznesie będzie cykl seminariów w ramach Bio Biznes Forum – panelu organizowanego podczas październikowych targów Natura Food 2011.  Uczestnicy uzyskają praktyczne porady jak zwiększyć sprzedaż bioproduktów w swoim sklepie, jak profesjonalnie obsługiwać klienta, jak wykorzystać e–marketing i social media w promocji własnej marki czy sklepu.  Dobór odpowiednich technik sprzedaży, wykorzystanie do tego celu zasobu nowoczesnych mediów czy już posiadanych narzędzi – to tylko niektóre z licznych tematów seminariów Bio Biznes Forum, które z pewnością zainteresują dużą część polskich firm dystrybucyjnych i przedstawicieli detalicznych sieci sprzedaży.

BIOBIZNES FORUM podczas Natura Food

niedziela,  16 paźdzernika 2011 r.

sala konferencyjna nr 1 i sala konferencyjna nr 2

W niedzielę, 16 października zapraszamy na BIOBIZNES FORUM – dwie równoległe sesje seminaryjno – warsztatowe w ramach których poruszone będą tematy związane z komunikacją w ekobiznesie. Uczestnicy uzyskają praktyczne porady jak zwiększyć sprzedaż bioproduktów w swoim sklepie, jak profesjonalnie obsługiwać klienta, jak wykorzystać e–marketing i social media w promocji własnej marki czy sklepu.

Sala konferencyjna nr 1

10.30 – 11.30 Jak ściągnąć klienta do sklepu ze zdrową żywnością?
prowadzenie: dr Marek Borowiński więcej informacji >>>>

11.45 – 13.15 ABC profesjonalnej sprzedaży w sklepie ekologicznym
więcej informacji >>>> prowadzenie: Barbara Kwiatosz

13.30 – 14.00 Szczegółowe wymagania prawne znakowania żywności ekologicznej
prowadzenie: Andrzej Szeremeta

14.15 – 15.30 Jak profesjonalnie układać towar na półce sklepowej, czyli ABC Visual Merchandisingu w sklepie ekologicznym więcej informacji >>>> prowadzenie: dr Marek Borowiński

Sala konferencyjna nr 2

10.30 – 11.30 Specyfika marketingu produktów żywności Premium. Jak przystąpić do opracowania i skutecznej realizacji Planu marketingowego? więcej informacji >>>>
prowadzenie: Jarosław Utrata

11.30 – 13.00 E-commerce i social media – szansa czy zagrożenie dla rynku produktów ekologicznych w Polsce? więcej informacji >>>> prowadzenie: Michał Pawlik – analityk NaszaKlasa

13.00 – 14.30 Skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji swojej marki w sieci – jak komunikować się z blogerami, jak pozyskiwać ambasadorów marki w social media? więcej informacji >>>> prowadzenie: Maciej Budzich, blog.mediafun.pl

14.30 – 16.00 Jak zaangażować 100tys fanów w 10 dni więcej informacji >>>> prowadzenie: Dawid Trzeciak, WeAreMedia

wstęp na BIOBIZNES FORUM za okazaniem zaproszenia na NATURA FOOD 2011 lub na podstawie karty dla profesjonalistów

 

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij