Obecnie jak łatwo zauważyć czas nudnych i statycznych stron internetowych minął bezpowrotnie na rzecz dynamiki i interakcji pomiędzy klientami a firmą. Organizowanie konkursów to nie tylko atrakcja ale i reklama dla firmy która dany konkurs organizuje.

Data dodania: 2011-09-09

Wyświetleń: 1811

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Z roku na rok wzrasta zainteresowanie promocją firm w Internecie. Zakładanie stron internetowych jest właśnie po to, aby zareklamować swój produkt lub usługi. Tylko tutaj następuje pewien zgrzyt, gdy już taką stronę mamy. Otóż okazuje się, że nie wystarczy mieć stronę internetową, aby zwiększyć sprzedaż produktów lub proponowanych usług. Kto trafi do nas, jeżeli podobnych stronę jest setki czy nawet tysiące proponują one takie same usługi. Okazuje się, że nasza strona musi być odpowiednio zareklamowana, aby można było do niej trafić lub wypozycjionować by była w pierwszej dziesiątce w wyszukiwarce. Przeszukiwanie Internetu jest zajęciem żmudnym, chociaż na samym początku wyobrażaliśmy sobie to nieco inaczej. Wpisujemy do wyszukiwarki odpowiednią frazę i mamy przez oczami to, czego poszukujemy, ale czy właśnie tak jest. Okazuje się, że strony wartościowe mogą się znajdować na 50-tej pozycji i zanim znajdziemy odpowiednią musimy stracić sporo czasu. Drugą istotną sprawą jest ruch na stronie, ponieważ im jest on większy tym większa szansa na to, że zdobędziemy zamówienie lub sprzedamy swój produkt. Obecnie, aby zwiększyć ruch na stronie serwisy internetowe organizują na swoich stronach konkursy. Konkursy mogą mieć różną formą od prostych zadań konkursowych poprzez bardziej wyszukane konkursy kreatywne. Z pewnością przeszukując Internet każdy z nas spotkał się z różną formą konkursów, które mają za zadanie nie tylko zwiększyć oglądalność strony, ale również są pewną formą reklamy.

Dajmy na to konkursy muzyczne mogą promować nową płytę i zespół, który ma być wylansowany lub nawet tylko wybrany utwór ma być hitem sezonu. Forma konkursu oraz informacji, jakie się ukażą podczas jego trwania jest dowolny niemniej jednak interakcja w czasie jego trwania z uczestnikami jest bardzo ważna z punktu widzenia marketingowego. Dla firm, które posiadają swoją stronę na Facebook jest to bardzo ważne, ponieważ dzięki dobrze zorganizowanemu konkursowi zwiększamy większą liczbę fanów własnego fun page. Im szybciej zdobędziemy swoich fanów tym więcej informacji o firmie będzie się rozprzestrzeniało. W wypadku poważnych firm, które dysponują własnymi stronami internetowymi bardzo szybko w komentarzach możemy się zapoznać z jakością produktu oraz proponowanych usług. Wypowiedzi internautów są niesamowitą reklamą dla firmy, jeżeli strona jest prowadzona dynamicznie. Obecnie tylko dynamicznie prowadzone strony przyciągają większą ilość użytkowników, którzy w różnej formie wyrażają swoją aprobatę w stosunku do działalności danej firmy. Jest to niesamowita reklama, której nie można pominąć. Ilość fanów na firmowym fun page wskazuje potencjalnym nowym klientom, że produkt danej firmy jest dobry i należy się nim zainteresować. Czas nudnych i statycznych stron internetowych minął bezpowrotnie na rzecz dynamiki i interakcji pomiędzy klientami a firmą, która prowadzi swoją stronę.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena