Z roku na rok coraz większa liczba przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, czy warta zachodu jest jeszcze inwestycja w dobrze nam znane materiały reklamowe, jakimi są ulotki. Jak się bowiem okazuje, większość z nich jest zdania, że te tradycyjne materiały marketingowe to po prostu przeżytek.

Data dodania: 2011-08-23

Wyświetleń: 2262

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Nie jest jednak prawdą, że nie warto już inwestować w ulotki. Wręcz przeciwnie – ciekawie zaprojektowana ulotka może okazać się prawdziwym kluczem do sukcesu. Dlatego, by odnieść zwycięstwo w branży marketingu, dobrze jest zawsze wcześniej zastanowić się nad projektem ulotki i jej treścią.

 

Oczywiście żyjemy w dobie Internetu, nic więc dziwnego, że papierowe materiały promocyjne spotykają się z coraz częstszym poglądem przeżytku. Takie drukowane ulotki jednak świetnie mogą się sprawdzić w nieco mniejszych miasteczkach
i wioskach, gdzie być może nie wszyscy mają dostęp do sieci. Wówczas ulotki powinny spotkać się ze sporym zainteresowaniem.

 

Każda ulotka reklamowa będzie interesowała odbiorcę, pod warunkiem, że jej układ zostanie dobrze przemyślany. Ważna jest nie tylko treść, która będzie widnieć na papierze, ale również jej układ, kolorystyka oraz zdjęcia. Format powinien wzbudzać zainteresowanie i emocje. W tym celu można się posłużyć na przykład wyrazistymi barwami czy kontrastem, który również świetnie się sprawdza w przykuwaniu uwagi.

 1286890_ring_binder_2

Ulotki i inne materiały reklamowe wciąż są więc jeszcze uważane za świetną formę promocji. Wiele osób bowiem decyduje się je łączyć z promocją w sieci, a połączenie tych dwóch metod często przynosi bardzo dobre efekty. Pozyskiwać klientów można na wiele sposobów, warto jednak mieć wcześniej dobrze przemyślaną strategię promocyjną.

 

Warto także dodać, że ulotki reklamowe są obecnie jedną z najtańszych form reklamy, dlatego wiele osób się na nią decyduje. Doskonale sprawdza się przede wszystkim w niewielkich, lokalnych przedsiębiorstwach i niedużych firmach. Bez względu na to, gdzie będą one dostarczane muszą jednak być profesjonalnie wykonane i przykuwać uwagę odbiorców. Dobrze jest więc zainwestować w papier firmowy przyjemny w dotyku oraz
w dobrą, widoczną czcionkę.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena