2
głosów
- +

Zalety gier komputerowych i konsolowych

Autor:

Aktualizacja: 22.08.2011


Kategoria: Internet i Komputery / Gry


Artykuł
  • 2 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1119 razy czytane
  • 8 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Wiele na Świecie jest graczy, którzy oddają się interaktywnej rozrywce. Co roku ukazuje się wiele nowych gier, kóre mogą pochwalić się swoimi odrębnymi cechami, przez co stają się unikalne na swój sposób.


W najwyższym stopniu dostrzegalnymi atutami gier na komputery PC i rozmaite konsole np.: PSP, PlayStation, XBOX są wartości rozrywkowe i artystyczne. Jako model zabawy multimedialnej najświeższe gry komputerowe i konsolowe posługują się w dużym stopniu nadzwyczajnym spojeniem efektów specjalnych, grafiki trójwymiarowej, sztucznej inteligencji, efektów dźwiękowych, architektur, muzyki, fabuły i najbardziej istotne: interaktywności. Interaktywność umożliwia graczom na oglądanie artystycznej wizji twórców i pokazanie obszaru trójwymiarowego, nie jest to prawdopodobne w żadnej innej formie rozrywki. Gracz prowadzi rozgrywką w grze, tak więc każdy na nowo zaczęty scenariusz będzie rozgrywany jakby w pewien sposób na inny sposób.

Zdarza się, że gry video bywają mocno oskryptowane, ale to i tak takie gry dadzą mocniejsze wrażenie niezależności niż inne zabawy. Inną właściwością zabaw komputerowych jest biegłość szybkiej reakcji.

Gry video na konsole i komputery PC mogą wykreować sztuczny świat, w którym dość szybki czas reakcji stanie się fragmentem stworzonego świata.  Projektant gier Warren Spector w rozmowie wykorzystał termin ,,szybkie opowiadanie" do wytłumaczenia kiedy w interaktywnym otoczeniu fabuła może być rezultatem przez to, co wyczynia osoba grająca.

Gry video wieloosobowe umożliwiają na rozgrywkę pomiędzy graczami z całej Ziemi, jest to też niepowtarzalną właściwością dla gier komputerowych i konsolowych. Gry MMORPG umożliwiają na jeszcze więcej, umożliwiając tworzenie sieciowych społeczeństw, które istnieją w interaktywnych światach. Miliony ludzi przyciągani są za pośrednictwem gier ze względu na możliwość zabawy interaktywnej z niesłychanie dużą liczbą  grających w tym samym czasie czyni tą samą czynność - gra w daną grę komputerową.

Proste gry oferują dobrodziejstwa dla gracza. Gra np. Tetris czy Pac-man są rozrywkami w taki sposób skonstruowanymi, że ich logika jest niezwykle szybka do zrozumienia, mimo to rozgrywka na poziomie zaawansowanym jest skomplikowana, tak jak zabawa w szachy i pokera. Bardziej zaawansowane gry na konsole mają większą fabułę co zmusza niektórych ludzi do odwiedzania Portali internetowych gdzie mają możliwość zainkasować spolszczenia do tych gier. Gry zwykłe mogą być wyposażone w tryb gry sieciowej i bardzo porządną sztuczną inteligencję tak niczym te bardziej zaawansowane. Zależnie od danej gry grający w nią mogą ćwiczyć i konstruować własne stworzone metody zmagając się z zaawansowanymi osobami w internecie.

Tomasz Jaworski
http://espolszczenia.pl


Podobał Ci się artykuł?
2
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij