1. Sprzedaż to nie pogotowie. To zaplanowane przemyślne działanie, które powinno zaczynac się jeszcze przed spotkaniem z klientem.

2. Jeden niezadowolony klient jest wart tyle, co dziesięciu zachwyconych.

Data dodania: 2011-08-21

Wyświetleń: 1626

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

3. Skierowana do konkretnej osoby i istotna dla niego korzyść jest zawsze lepsza, niż niezamawiane śmieci.

4. Twoi stali klienci są warci znacznie więcej, niż ci najlepsi jednorazowi.

5. Składanie obietnic i dotrzymywanie ich to świetny sposób na budowanie marki i lojalności klientów.

6. Co innego każdy człowiek ma w głowie. Inaczej się ubiera, inne ma zainteresowania i upodobania. Na co innego wyda też swoje pieniądze.

7. Czy tego chcesz czy nie, klienci rozmawiają ze sobą. Dobra sprzedaż sama będzie stymulowała pozytywne konwersacje w sprzedaży.

8. Nie możesz robić głupków ze swoich klientów. Kiedy ludzie się połapią nie dość ,że zrezygnują z Twojej oferty to powiedzą jeszcze o tym innym.

9. Ludzie nie kupują tego, czego potrzebują. Kupują to, czego chcą.

10. To nie Ty rządzisz. A Twoi klienci, bo oni płacą Ci pensje.

11. Ludzie chcą czegoś ekstra, emocjonalnego doznania gdy coś kupują.

12. Ludzie z całego świata, od biedaków po bogaczy są zainteresowani tym co sprzedajesz. Musisz tylko odkryć, udowodnić i zaspokoić tą ich potrzebę.

13. Dobrzy sprzedawcy opowiadają historie.

14. Ludzie są samolubni, leniwi, niedoinformowani i niecierpliwi. Potraktuj to jako punkt wyjścia.

15. Najlepszy produkt lub usługa to taki, po który ludzie sięgają z własnej woli.

16. Wybieraj sobie klientów. Pozbądź się tych, którzy przeszkadzają w opowiadaniu dobrych historii tym pozostałym.

17. Produkt czy usługa dla każdego rzadko trafia do kogokolwiek.

18. Im bardziej zależy Ci na zamknięciu w sprzedaży, tym mniej ich będzie.

Autor: Łukasz Piaskowski

Licencja: Creative Commons
0 Ocena