Jeśli zastosujesz informacje, które tu ci zdradzę to już nigdy nie będziesz mieć problemów z  ilością klientów w gabinecie, a konkurencja zostanie w tyle.

Data dodania: 2011-04-27

Wyświetleń: 2216

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Tym antidotum na stałe obroty w gabinecie są programy!

Właśnie w tym cyklu porad przedstawiłam ci taki program. To jest akurat program wiosennej odnowy na miarę możliwości jakie może zaoferować początkująca kosmetyczka.  W miarę jak będziesz się rozwijać, rozwijać swoją wiedze fachową, poznawać nowe techniki kosmetyczne to nie tyle będą ważne twoje umiejętności, ale to jak o tym poinformujesz swoich klientów.

Dziś sztuką jest przyprowadzić nowego klienta do gabinetu. Łatwiej jest sprzedać nową usługę temu, który już u ciebie był i  który wyniósł dobre wrażenie po ostatnim spotkaniu.

Gabinet musi mieć stały program, udoskonalany o coraz to nowe propozycje. Tu klient nie przychodzi li tylko po „kapustę”, ale oczekuje od ciebie, że doprowadzisz jego cerę do stanu „używalności”  albo jeszcze lepiej J A to przecież proces. Nie zadzieje się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Niezwykle ważne, żeby umieć spojrzeć na problem perspektywicznie i całościowo jednocześnie. Potrzebujesz umieć przewidzieć jakie zmiany wywoła twój program. Potrzebujesz wiedzieć jaki program zastosować dla danej osoby. Potrzebujesz również wiedzieć jak wykorzystać uniwersalne techniki dla uzyskania spektakularnego efektu.

Przykładowy program wiosennej odnowy może być twoim wiosennym programem dla wszystkich twoich klientów kluczowych. -        

- peelingi; -        

- depilacja -        

- pedicure -        

- body wrapping -        

- oczyszczanie -        

- sonoforeza

Jeśli uda ci się nawiązac kontakt z dobrą marka kosmetyczną to możesz wykorzystując te wszystkie techniki taki PROGRAM ODNOWY WIOSENNEJ stworzyć bez problemu.

Wystarczy o tym powiadomić twoje klientki, albo na swojej stronie, albo w gabinecie wywieszając piękny plakat, albo mailowo lub sms. Sposobów jest mnóstwo, trzeba tylko obmyślić dobry niestandardowy tytuł:

Już wiosna, czy na pewno jesteś do niej przygotowana?

Już wiosna, czy twoje ciało o tym tez wie?

Itp.  tu postaw na swoją kreatywność biorąc pod uwagę potrzeby twojego docelowego klienta. To dla niego to wszystko. Jeśli będzie o tym wiedział, nie będzie szczędził ci pieniedzy.             

Licencja: Creative Commons
0 Ocena