Serce i Rozum - nowe maskotki Telekomunikacji Polskiej pozytywnie wpływają na wizerunek firmy. Sprawdź jak to robią i czy są w stanie zmienić skostniały wizerunek tak dużego telekomu.

Data dodania: 2011-04-05

Wyświetleń: 2163

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Patrząc wstecz parę lat, reklamy oraz całe kampanie reklamowe firm telekomunikacyjnych były nudne, denne, po prostu poniżej oczekiwań. Brak im było interakcji, były po prostu straszne, bez wyrazu. Głównym ich celem było jedynie w łopatologiczny sposób przedstawić zwykłym ludziom ofertę, i koniec. Faktem jest, że plus zawsze miał nieprzeciętne, chodź dwuznaczne reklamy, ale przynajmniej każdy miał zdanie na ich temat, trudno było pozostać obojętnym. Niedawno dość dużo się zmieniło jeśli chodzi o podejście operatorów telefonii stacjonarnej do reklamy. Mam tu oczywiście na myśli reklamy Netii oraz TP S.A.

Moimi ulubieńcami są Serce i Rozum. Agencja reklamowa Publicis dokonała rzeczy prawie niemożliwej, zrobiła bardzo dobrą robotę. Największym problemem TP S.A. był ich wizerunek, a raczej bardzo nieciekawy, bezpłciowy wizerunek. A co gorsze w opinii społeczeństwa funkcjonowała jako skostniała, stara firma telekomunikacyjna. Odbiór marki telekomunikacja Polska można z pewnością nazwać odbiorem negatywnym. Co zrobiła z tym problemem agencja, a stworzyła parę sympatycznych maskotek - Serca i Rozumu. W humorystyczny sposób te dwie postacie nie sprzedają dekoderów, pakietów telewizyjnych czy abonamentów lecz robią coś zupełnie innego. W czasie swego występu uwypuklają najatrakcyjniejsze elementy ofert oraz ocieplają wizerunek TP S.A. Netia w przeciwieństwie do Telekomunikacji była uważana za dynamiczną, ciekawszą markę, a po obejrzeniu spotu jak Serce turla się ze śmiechu, gdy Rozum parodiuje Tomasza Kota, to szczerze zmieniam zdanie, te dwa telekomy idą łeb w łeb jeśli chodzi o wizerunek. Zaskoczyło mnie to, że we wspomnianym spocie agencja dostała zgodę na ośmieszenie konkurencyjnej Netii, kto by pomyślał. Fajnie by wyglądała taka dłuższa walka tych telekomów na reklamy:)

Moim zdaniem wizerunek i odbiór marki bardzo się poprawił, ale poczekajmy aż agencja reklamowa Publicis skończy prace, może jakieś case study przedstawią i się pochwalą liczbami:) Jestem ciekaw czy ten pełen humoru sposób prezentacji, bądź co bądź bardzo masowej usługi, podnosi sprzedaż i czy Serce i Rozum przekonali abonentów do powrotu. Wszystko ładnie, pięknie, oby więcej spotów z Sercem i Rozumem w roli głównej. 

Licencja: Creative Commons
0 Ocena