Spróbujmy przeanalizować najczęstsze przyczyny niepowodzeń w MLM. Dlaczego niektóre osoby odnoszą sukcesy w MLM, inne natomiast próbują ale niestety nie udaje się im?

Data dodania: 2011-02-28

Wyświetleń: 1967

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

1. Zbyt długi czas oczekiwania na zarobienie pierwszych pieniędzy i brak dodatkowych środków.

Statystycznej osobie rozpoczynającej współpracę z firmą MLM zajmuje średnio około trzech miesięcy zanim pozyska

pierwszego współpracownika. W tym czasie ponosi wydatek na zestaw startowy, zakup produktów i materiałów reklamowych.

Każdy nowy dystrybutor przechodzi również przez fazę „100 nazwisk” – osób które znamy a które potencjalnie mogą być zainteresowane współpracą, najczęściej są to osoby z rodziny i najbliższego otoczenia. Jednak taka lista szybko się kończy, a oferta w większości przypadków spotyka się z odmową.

Idealnym rozwiązaniem było by tu posiadanie produktu, który mógłby być sprzedawany automatycznie.

Może to być własny ebook, kurs lub szkolenie. Musi to być jednak materiał naprawdę wartościowy i interesujący.

Jeśli nie stworzyłeś takowego produktu, możesz wykorzystywać materiały z programów partnerskich, co pozwoli zarobić jakieś pieniądze na rozwój Twojego biznesu.

2. Wyczerpanie się listy znajomych i kontaktów.

Lista osób z najbliższego otoczenia szybko się kończy, zdecydowana większość nie będzie chciała podjąć współpracy mimo że niektóre z tych osób mogą nawet korzystać z Twoich produktów

Na tym etapie najważniejsze jest tworzenie swojego automatycznego systemu marketingowego, który będzie przez 24/h na dobę pozyskiwał adresy osób potencjalnie zainteresowanych tematem współpracy.

3. Strach i obawa przed rozmowami z ludźmi.

Większość dołączających do biznesu MLM osób, czuje niepokój i strach przed rozmowami z ludźmi.

Nie wiedzą co mają powiedzieć, obawiają się odpowiadania na pytania na które nie będą znali odpowiedzi. Boją się też negatywnej ocenieny ze strony przyjaciół i rodziny.

Wyjściem z sytuacji jest tu system marketingu internetowego, który przyciąga ludzi zainteresowanych współpracą.

Dzięki skonstruowaniu takiego systemu nigdy nie wyczerpiesz napływu nowych wartościowych osób zainteresowanych współpracą.

4. Brak wiedzy na temat narzędzi internetowych i sposobów ich wykorzystania.

Marketing na portalach społecznościowych, czy też video marketing stały się już niezbędnym elementem MLM.

Kluczem do odniesienia sukcesu jest znalezienie prostego, łatwego do zrozumienia, i skutecznego systemu marketingowego, a następnie wdrożenie go i konsekwentne działanie.

5. Słabe wyszkolenie dystrybutora.

Większość osób które dołączają do marketingu sieciowego nigdy nie zostaje właściwie przeszkolona.

Rozwiązaniem jest dołączenie do zespołu, który prowadzi regularne szkolenia i posiada w swych strukturach osoby które odniosły sukces.

Kilka przydatnych porad dla osób rozpoczynających przygodę z MLM:

Nigdy nie pytaj swoich znajomych o zdanie zanim podejmiesz współpracę z firmą Marketingu Sieciowego. Znajdź sobie mentora który doszedł już tam, gdzie masz zamiar dotrzeć i obserwuj jego działania. Zawsze stawiaj sobie cele, zapisując je na kartce a następnie je realizuj. Miej entuzjastyczne nastawienie i wiarę w sukces. Cały czas pogłębiaj swoją wiedzę. Unikaj odkładania decyzji na później.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena