1
głosów
- +

Dlaczego ułatwiać wypisanie?

Autor:

Aktualizacja: 04.01.2011


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 924 razy czytane
  • 6 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Może wydać Ci się to dziwne, ale istnieje wiele powodów, dla których zdecydowanie opłaca się ułatwiać swoim subskrybentom wypisanie z danej listy adresowej. W artykule tym przedstawię trzy argumenty, które przekonają Cię o słuszności tej paradoksalnej tezy.


Nie będziesz spamerem

Prawdopodobnie najmocniejszym, a raczej najrozsądniejszym argumentem, który przemawia za ułatwianiem rezygnacji z subskrypcji jest możliwość trafienia naszego newslettera lub biuletynu do spamu.

W dzisiejszych czasach internauci są bardzo zaradni, a co więcej mają wiele narzędzi, które ułatwiają im ochronę przed niechcianymi wiadomościami. Jeśli będziesz utrudniał im rezygnację z subskrypcji to najzwyczajniej w świecie klikną w swojej skrzynce przycisk „oznacz jako spam”, co w dłuższym czasie może przełożyć się na „domyślne” trafianie Twoich wysyłek do spamu u nowych subskrybentów.

Zyskasz uznanie

Uznanie to może lekko przesadzone stwierdzenie, ale bez wątpienia okazując swoim czytelnikom szacunek zyskasz również szacunek z ich strony. Nie ma nic gorszego niż komplikacje z rezygnacją z subskrypcji, dlatego postaraj się w każdej wiadomości zamieszczać link wypisujący.

Taki zabieg niewiele Cię kosztuje, a dla czytelnika znaczy bardzo wiele – czuje się on szanowany i bezpieczny. Wiedząc, że w każdej chwili może zrezygnować korzystniej spojrzy na treści przez Ciebie dostarczane.

Zmniejszysz odsetek wypisów

Oczywiście najważniejsza jest treść. Bez niej nikogo nie utrzymasz na swojej liście adresowej. Jednak nawet dobra treść , przy jednoczesnym utrudnianiu rezygnacji może doprowadzić do zwiększonej ilości wypisów.

Wspomniane w poprzednim punkcie poczucie bezpieczeństwa sprawi, że subskrybenci wybaczą Ci jeden czy dwa komercyjne mailingi. Będą wiedzieli, że w razie czego, zawsze mogą zrezygnować, więc poczekają na jakąś ciekawą wiadomość, a Ty zatrzymasz subskrybentów.


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij