Mieć markowe suknie wieczorowe to marzenie wielu kobiet. Ale mężczyźni nie powinni pytać swoich partnerek o cenę sukienki, tylko podziwiać. Ceny kreacji uznanych kreatorów mody to niebagatelne sumy.

Data dodania: 2010-12-24

Wyświetleń: 734

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Ale przecież w ostateczności liczy się efekt, wizualne piękno, wdzięk i to, jak kobieta w danej kreacji wygląda i jak bardzo przyciąga wzrok mężczyzn. Bo przecież o to tutaj chodzi: by piękna kreacja była podziwiana i wabiła spojrzenia zaintrygowanych mężczyzn.

Kreatorzy mody projektujący suknie ślubne i suknie wieczorowe mocno konkurują ze sobą, by skusić kobiety do zakupu i równocześnie zaskoczyć konkurencję. A konkurencja w branży mody jest olbrzymia i domy mody zażarcie walczą ze sobą o rynek i pozyskiwanie nowych klientek. Takie designerskie marki jak Christian Dior, Gucci, Yves Saint Laurent, Givenchy, Chanel, Lanvin, Oscar de la Renta, Gianni Versace większość kobiet chciałaby mieć w swojej szafie.

Od kiedy w połowie lat 80. XX wieku marka Balenciaga została kupiona przez firmę Jacques Bogart S.A. i stała się częścią koncernu Gucci Group, kreacje opatrzone brandem Balenciaga znowu są w czołówce najczęściej pożądanych, podziwianych i komentowanych kreacji. W połowie XX wieku Cristobal Balenciaga był obok Coco Chanel jednym z najbardziej wpływowych projektantów mody. Od lat 40. do lat 60. XX wieku kreacje Balenciagi były synonimem wytworności i wzorcem dla wielu kobiet. W kreacjach zaprojektowanych przez Cristobala Balenciagę można było podziwiać wiele znanych i pięknych kobiet np. księżnę Monako Grace, Marlenę Dietrich, królową belgów Fabiolę. Później Cristobal Balenciaga wycofał się z projektowania, a w 1972 zmarł i na ponad 20 lat marka właściwie zniknęła z rynku mody. Ale fenomen genialnego Baska, jakim niewątpliwie był Cristobal Balenciaga, wciąż fascynuje. Świadczą choćby o tym wysokie notowania kreacji oznaczone brandem Balenciaga i to, kogo zaangażowano do promowania kreacji. Do kampanii promocyjnych zatrudniono Nicole Kidman i Kylie Minogue.

Oczywiście, im piękniejsza suknia, tym bardziej domaga się, by dopełnić ją o jakiś drobiazg, dodatek taki jak biżuteria. A kobiety kochają biżuterię czy piękne klejnoty, o czym śpiewała niegdyś Marilyn Monroe.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena