0
głosów
- +

Jak za pomocą szkoleń i konferencji zbudować prestiż firmy

Autor:

Aktualizacja: 19.11.2010


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1145 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Żyjemy w czasach, gdzie biznes nieodłącznie związany jest z marketingiem i odwrotnie. Stworzenie rozpoznawalnej marki, pozytywnie kojarzącej się z przedsiębiorstwem to juz połowa sukcesu firmy.


Każdy biznesmen wie jak ważne są kontakty z innymi ludźmi i to  nie tylko obecnymi czy potencjalnymi klientami, konkurencją ale i pracownikami. Wszyscy powinni postrzegać nasza firmę jako sprawne, nowoczesne, zadbane i silne przedsiębiortwo. W celu zbudowania takiego wuzerunku organizuje się rozmaite szkoelnia i konferencje. W powyższym kontekście, kluczową role odgrywa więc miejsce, w którym zdecydujemy się zorganizować spotkanie. Sale konferencyjne, które wybieramy na spotanie z klientem, prasą, konkurencją czy partnerami powinny byc na jaknajwyższym poziomie. Często organizuje się je w luksusowych hotelach, dzięki czemu uczestnicy kojarzą organizatora - nasza firmę z dostatkiem. W ich oczach stajemy się silnym, zamożnym patnerem, znaczącym na rynku i z dużymi możliwościami rozwoju, produkcji, poszerzania horyzontów.

Coraz częściej jako miejsce takiego meetingu wybiera się ośrodki Spa czy Wellnes. Sąsiedztwo takich obiektów nie jest przypadkowe. Uczestnicy moga skorzystać z dobrodziejstw, zabiegów jakie oferują, zdarza się, że nawet na koszt organizatora.

Powstały nawet wyspecjalizowane ośrodki konferencyjne, zlokalizowane nie tylko w dużych miastach, centrach biznesu ale i w atrakcyjnych przyrodniczo rejonach. Nikogo nie dziwi już, że na miejsce spotakania biznesowego wybiera się elegancki hotel, położnoy w górach czy nad jeziorem.

Organizacja konferencji na odpowiednim poziomie, angażującej uczestników, nie jest tak prostym zadaniem jak by się mogło wydawać. Nierzadko przedsiębiorstwa korzystają w tym zakresie z pomocy doradców, profesjonalistów, którzy od A do Z zaplanuja całe przedsięwzięcie i wezmą pełną odpowiedzialność za osiągnięty efekt.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij