0
głosów
- +

Nowa era reklamy ?

Autor:

Aktualizacja: 07.10.2010


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 2141 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Jestem ciekaw, kiedy firmy zaczną reklamować się na produktach spożywczych czy w treściach książek, podobnie jak ma to miejsce w magazynach, gazetach czy czasopismach. Jak się przed tym bronić? Niestety, nie wszędzie możemy skorzystać z filtru antyspamowego. Czy reklama musi być obowiązkową, wątpliwą “przyjemnością”?


W dzisiejszych czasach jesteśmy zalewani stertą różnych reklam, często o wątpliwej jakości merytorycznej jak i estetycznej. Dziennie nasz mózg chłonie kilkaset przekazów reklamowych (w USA nawet do 5 tyś!). Reklama jest wszechobecna w naszym życiu, nie opuszcza nas choćby na chwilę. Takie nasycenie staje się coraz bardziej męczące a tym samym - irytujące. Jestem ciekaw, kiedy firmy zaczną reklamować się na produktach spożywczych czy w treściach książek, podobnie jak ma to miejsce w magazynach, gazetach czy czasopismach. Jak się przed tym bronić? Niestety, nie wszędzie możemy skorzystać z filtru antyspamowego. Czy reklama musi być obowiązkową, wątpliwą “przyjemnością”?Otóż...nie do końca.

W ostatnim czasie mamy do czynienia z całkiem nową formą reklamy - reklamą interaktywną. Podstawową różnicą jest zmiana odbiorcy - z biernego w aktywnego uczestnika przekazu reklamowego. Za pomocą ruchu rąk, gałek ocznych czy dotyku możemy przesuwać elementy, stąpać po wodzie, malować a nawet grać w piłkę! Bajer. Jak nietrudno się domyślić reklama interaktywna jest szybciej i lepiej zapamiętywana przez odbiorców, oraz  lepiej sprzyja budowaniu świadomości marki, ponieważ stanowi swoistą interakcję z klientem.

Firmy stosujące ten rodzaj reklamy w swoich  interaktywnych kampaniach reklamowych stanowią coraz większy odsetek przedsiębiorstw intensywnie stawiających na reklamę. Stosowanie najnowocześniejszych technologii jest przecież atrakcyjne nie tylko dla reklamodawcy.

Coś unikalnego, nowatorskiego, dotychczas niespotykanego zawsze przyciągnie uwagę klienta, choćby z czystej ciekawości. Reklamobiorca podświadomie zapamięta przekaz, gdyż wymaga to od niego skupienia, zaangażowania, i co najważniejsze - chęci.

Czy interaktywne nośniki reklamowe są nową erą komunikacji z klientem? Wszystko wskazuje na to, że tak.

Michał Jaworski - Specjalista ds. Marketingu Internetowego


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij