Wyobraź sobie... Wstajesz rano i wychodzisz do pracy. Po drodze spotykasz jedynie tych sąsiadów, których lubisz, jadąc samochodem trafiasz tylko na zielone światło. Docierasz do pracy, a tam już nie musisz przebijać się przez gąszcz zupełnie nieprzydatnych informacji.

Data dodania: 2010-08-09

Wyświetleń: 1775

Przedrukowań: 1

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Wszystko, co czytasz, jest istotne i bezpośrednio związane z profilem Twojej firmy. Dzięki temu załatwiasz interesy prościej, szybciej, wygodniej. Niemożliwe? Jak najbardziej możliwe. Przynajmniej w tej części dotyczącej pracy. Wkrótce coraz więcej portali będzie się dopasowywać do potrzeb odbiorców. OPENKontakt.com już pokazał swoje nowe oblicze, przygotowane zgodnie z filozofią Web 3.0.

Jak wygląda personalizacja OPENKontakt.com? Teraz portal zawierający Największą Giełdę Biznes Ofert ma już ponad 1 100 000 zarejestrowanych użytkowników z 4 stref językowych – polskiej, angielskiej, niemieckiej i rosyjskiej. Ci użytkownicy, potencjalni klienci i kontrahenci innych firm, opublikowali ponad 10 milionów (tak!) ofert i ogłoszeń biznesowych i co dzień dodają przynajmniej 6 tysięcy nowych. Nietrudno więc domyślić się, że personalizacja w wypadku OPENKontakt.com oznacza przede wszystkim możliwość poruszania się w tym gąszczu informacji i ułatwienie szybkiego odnalezienia tego, co jest nam potrzebne. Dlatego już teraz odwiedzający OPENKontakt.com w górnej części strony odnajdzie pasek, który poinformuje go, ile ofert zostało zamieszczonych w działach branżowych, którymi się interesuje i jak dawno temu zamieścił swoje ostatnie oferty wraz ze wskazówką, czy należy je już odświeżyć. Pasek poinformuje też o interesujących użytkownika artykułach branżowych i wątkach na forum. Specjalny link zaprowadzi Internautę bezpośrednio do indywidualnego raportu podsumowującego jego dotychczasowe działania, z zaleceniami, co robić, aby czerpać większe korzyści z działań w Internecie. Jak to możliwe?

Inteligentny system monitoruje zachowanie Internauty, obserwuje, jakie oferty ogląda, co czyta na forum, by dzięki temu móc przy kolejnych odwiedzinach przedstawiać mu tylko te informacje, które odpowiadają jego potrzebom i zainteresowaniom. Dla przykładu – ktoś, kto w portalu OPENKontakt.com poszukuje informacji na temat motoryzacji, będzie trafiał na ogłoszenia z tej branży. Dzięki temu oszczędzi czas i nie będzie musiał „przebijać” się przez gąszcz zupełnie nieprzydatnych (jemu) ogłoszeń. Co ważne im częściej będzie korzystał z OPENKontakt.com tym treści będą dokładniej dopasowane. Każdy może dokonać indywidualnych ustawień systemu personalizacji, wybierając interesujące opcje w pasku u góry strony.

Web 3.0 na OPENKontakt.com oznacza nie tylko inteligentną wyszukiwarkę która podpowiada frazy wyszukiwania, ale przede wszystkim szybsze dotarcie do istotnych ofert i informacji, a to z kolei pozwala zbudować przewagę biznesową szybciej, mniejszym nakładem sił i środków. Personalizacja przekłada się więc na bardzo konkretne korzyści i zyski. 

Licencja: Creative Commons
2 Ocena