0
głosów
- +

Terminal Internetowy: jak wypromować restaurację, pub, hotel lub inny lokal dostępny publicznie i przy tym nie zbankrutować?

Autor:

Aktualizacja: 06.09.2007


Kategoria: Świat Technologii / Technologie Internetowe


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 6259 razy czytane
  • 4 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wielu wydawców gazet dodaje często do nich perfumy, torebki, atlasy lub książki? Dlaczego wielkie koncerny do swoich produktów dołączają coraz to dziwniejsze gadżety? Przecież to wszystko kosztuje a cena pojedynczego egzemplarza produktu nie rekompensuje wydatku na gadżet.


Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wielu wydawców gazet dodaje często do nich perfumy, torebki, atlasy lub książki? Dlaczego wielkie koncerny do swoich produktów dołączają coraz to dziwniejsze gadżety? Przecież to wszystko kosztuje a cena pojedynczego egzemplarza produktu nie rekompensuje wydatku na gadżet.

Okazuje się, że tego typu praktyki są znakomitym środkiem promocji. Jednorazowy wydatek, czasem nawet bardzo duży, w dłuższej czasowo perspektywie jest bardzo opłacalny, ponieważ przyciąga klientów do promowanego produktu.

Dziś nie wystarczy już oferować dobry produkt za przyzwoitą cenę. Współczesny klient wymaga szczególnego traktowania, oczekuje czegoś ekstra. Aby osiągnąć sukces i oddalić się od konkurencji trzeba się czymś znaczącym wyróżnić.

Stosowana przez wydawców prasy strategia wartości dodanej sprawdza się w każdym biznesie. Zapewnia ona nie tylko zdobycie nowych klientów, lecz także utrzymanie dotychczasowych, bo przecież konkurencja nie śpi.

Jak wykorzystać tę strategię w prowadzeniu lokali typu pub, bar czy restauracja?

Bardzo prostym i skutecznym sposobem na realizację tejże strategii jest wykorzystanie Terminala Internetowego.

Co to jest i co on daje?


Najkrócej mówiąc, Terminal Internetowy (zwany też Kioskiem Internetowym) to specjalnie przygotowany i wyposażony mocny komputer, który - jak automat z kawą - za pieniądze serwuje Internet. Umożliwia on między innymi dostęp do rozrywki i informacji w Sieci, łatwe korzystanie z poczty elektronicznej nawet z dala od domu, a także pozwala na rozmowy przez Gadu Gadu, Tlen lub Skype. Bez żadnego wysiłku, taka samoobsługowa maszyna pozwala na przyciągnięcie do lokalu nawet przechodniów, spragnionych dostępu do Internetu.

Wystarczy zacząć promować swój lokal jako Publiczny Punkt Dostępu do Internetu, a zagwarantuje to napływ nowych gości.

W przeciwieństwie do innych form promocji ta akurat sama zarabia na siebie i szybko się zwraca!

Kto mógłby chcieć korzystać z takiego Terminala Internetowego?

1.Młodzież, która tak często korzysta z poczty elektronicznej i internetowych serwisów informacyjnych i rozrywki, a nie ma przy sobie laptopa

2.Biznesmeni, który muszą mieć ciągły dostęp do internetu i na bieżąco sprawdzać pocztę elektroniczną

3.Turyści, który z odwiedzanego miasta i chcą swoim bliskim szybko wysłać pierwsze zdjęcia z wakacji

4.Każdy, kto chce (lub musi) szybko skorzystać z Internetu, będąc poza domem z radością powita znak: Publiczny Punkt Dostępu do Internetu.


Tego typu Kiosk Internetowy to jeszcze ciągle nowość na polskim rynku. Po spektakularnych sukcesach na Zachodzie wreszcie trafił do nas, gdzie mało kto w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, jak potężne i dochodowe jest to urządzenie.

W prosty sposób staje się elementem strategi wyróżnienia się. Elementem, który sprawi, że klienci nie tylko przyjdą do lokalu z terminalem, ale też chętnie skorzystają przy okazji z oferowanych w nim usług.

Firma Intelweb jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę Terminali Internetowych [email protected], które zapewniają zarobek na trzy sposoby. Chcesz je poznać? Sprawdź! www.intelweb.pl

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij