Tempo życia, coraz szersza dostępność do internetu powoduje rosnące zainteresowanie usługami on-line. Coraz więcej ludzi widzi zalety dokonywania zakupów bez konieczności wychodzenia z domu czy biura.

Data dodania: 2010-07-09

Wyświetleń: 1739

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Creative Commons

Serwis za10groszy.pl przy współpracy z Miss Polski 2009 Anną Jamróz od kwietnia 2010 zorganizował cykl spotkań mających na celu przybliżenie szerszej grupie użytkowników idei zakupów Entertainment Shopping.

Planując nasze spotkania myśleliśmy o połączeniu przyjemnego z pożytecznym- mówi Andrzej Belczak Prezes Zarządu za10groszy.pl Sp. z o.o. - Chcielibyśmy, by użytkownicy Serwisu za10groszy.pl mieli nie tylko możliwość zapoznania się z łatwym sposobem zakupów online, ale również czerpali z tego radość. Możliwość kupna wymarzonego produktu po korzystnej cenie sprawia, że coś co początkowo wydawać się mogło niedostępne staje się dla wielu naszych użytkowników codziennością”.

A gdzie jak nie w galeriach handlowych można spotkać tych, którzy w pocie czoła próbują upolować okazje ?Czemu nie pokazać im, że zakupy mogą być nie tylko łatwe, ale mogą również dostarczać wielu emocji i przyjemności?W ramach naszej akcji „ Wirtualni są realni” odwiedziliśmy Gdańsk, Łódź, Kraków, Wrocław, Warszawę i Poznań.

Osoby przybyłe na spotkania były zainteresowane nie tylko otrzymaniem gadżetów reklamowych ( można było wylosować m.in. bardzo praktyczne w okresie letnich wędrówek plecaczki lub przenośne karty pamięci ), ale przede wszystkim chciały uzyskać wyczerpujące informacje dotyczące funkcjonowania Entertainment shopping.- '' Rozmowy z uczestnikami spotkań nasuwały nam często pomysły na kolejne spotkania'' – mówi Marta Paluch, kierownik Biura Obsługi Klienta.

 

Anna Jamróz Miss Polski 2009 nie tylko pozowała do zdjęć, ale również bardzo chętnie wprowadzała w arkana internetowych zakupów i podpowiadała jak kupić np. TV lub laptop za grosze....

 

Serwis za10groszy.pl to lider i współtwórca segmentu entertainment shopping w polskim Internecie. Entertainment shopping oznacza specyficzny sposób kupowania, który łączy w sobie wejście w posiadanie produktu z mniej wymiernymi emocjami, jakie wiążą się z zakupem. O rosnącej popularności Serwisu za 10groszy.pl może świadczyć fakt, że od momentu przeprowadzenia pierwszej aukcji – 13 października 2008 roku – dokonano ponad 35 tysięcy udanych zakupów. W maju 2010 w Operatora Serwisu zainwestowały fundusze private equity: Black Pearl Capital oraz Runicom. Spółka wybiera się na Giełdę Papierów Wartościowych.

 

Licencja: Creative Commons
-1 Ocena