Przeszukując globalną sieć internetową natykamy się na różnego rodzaju artykuły, treści informacyjne, reklamowe i informacyjno -reklamowe. Niektóre od razu przypadają nam do gustu, innych unikamy jak ognia. Jak to jest?

Data dodania: 2010-07-07

Wyświetleń: 1795

Przedrukowań: 1

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Odkąd internet opanował i coraz mocniej opanowuje dział informacyjny w każdej dziedzinie - coraz ciężej jest znaleźć naprawdę dobre artykuły tematyczne, a coraz częściej natrafiamy na treści, które przesycone są czystą reklamą.

Jedne teksty uwielbiamy - bo niosą za sobą ciekawe treści, konkretne poglądy, ciekawe porady wskazówki ekspertów, a innych nie znosimy: za natarczywość, nachalny przekaz, który ma nam uświadomić że produkt a jest lepszy niż produkt b, a tak w ogóle to produkt C jest najlepszy.

Jak wyłuskiwać ciekawe artykuły?
Zwracajmy uwagę na treści i opinie o autorze,
Unikajmy artykułów które są jedną wielką reklamą (w ich wnętrzu jest 100 linków, całość otoczona jest migającymi reklamy i wyskakującymi okienkami - w ten sposób nie da się czytać, a co dopiero rozumieć)
Skupmy się na pierwszych kilku akapitach - czy nas zaciekawiają, czy tylko rozpraszają uwagę i budzą skrajne emocje?
Jeśli znajdziemy dobrą stronę z artykułami - trzymajmy się jej.


Jak reklamować, nie spamując? Przede wszystkim pomyślmy o tym, jaka reklamę sami chcielibyśmy zobaczyć. Dyskretny link w treści, czy dwa nie zaszkodzi naszym oczom a jeśli tekst będzie fajny, to nawet chętnie klikniemy by zajrzeć dalej. Ale już mocne nasycenie treści odnośnikami czy zdania typu "mówię wam ten produkt jest naprawdę genialny", "spróbuj, koniecznie, warto !!!!!" - okraszone milionami wykrzykników - od tego naprawdę można zwariować.
Koledzy, koleżanki - szanujmy swój czas i czas innych.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena