1 lipca b.r. Grupa Fit.pl rozpoczęła współpracę z siecią Ad.net, dołączając tym samym do jej struktur sprzedażowych. Wcześniej Grupa. Fit.pl związana była z inną internetową siecią, Cormedia

Data dodania: 2010-07-06

Wyświetleń: 319

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Grupa Fit.pl to sieć serwisów tematycznych związanych ze zdrowym stylem życia oraz szeroko rozumianym lifestyl'em. W skład grupy wchodzą: Fit.pl, SuperPani.pl, Twardziel.pl, noga.pl, narta.pl, skoki.pl, fmzone.pl oraz superwczasy.pl Liderem jest portal Fit.pl, który na rynku internetowym istnieje od 2001 roku i gromadzi wokół siebie coraz liczniejsze grono osób zainteresowanych zdrowym stylem życia, odżywiania oraz aktywnością fizyczną.

"Dzięki ciekawym i rzetelnie opracowanym materiałom, współpracy z ekspertami z branży, ze środowiskiem naukowym, pragniemy przekazać użytkownikom jakże ważne motto " w zdrowym ciele zdrowy duch" mówi Katarzyna Chmielecka, marketing & PR manager.

Grupa Fit.pl przez ostatnie dwa lata współpracowała z Cormedia. Na pytanie o przyczynę tej zmiany odpowiada Rafał Tatarek, dyrektor marketingu i sprzedaży Grupy Fit.pl
„Po trzech latach współpracy z Cormedia postanowiliśmy spróbować działań sprzedażowych z nowym partnerem na innych zasadach, dających nam większą swobodę w rozwijaniu otwartego kilka miesięcy temu biura reklamy i marketingu. Umowa z Ad.net obejmuje tylko wyłączność sieciową. Mamy zatem otwartą drogę do wspólnego pozyskiwania klientów i lepszego wykorzystania zarówno potencjału naszych serwisów jak i wytworzenia wspólnych mechanizmów zwiększających sprzedaż ich powierzchni reklamowej."

Według Google Analytics /czerwiec 2010 zasięg Grupy Fit.pl wynosi 462 782 UU i 2 496 449 PV.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena