Jak powszechnie wiadomo reklama jest dźwignią handlu, a jest to spowodowane tym, że niemal zawsze jest to najlepszy środek, by dotrzeć do klienta i jeśli zostanie ona dobrze przeprowadzona, to z pewnością pozwoli na znaczne zwiększenie opłacalności wielu interesów czy firm.

Data dodania: 2010-07-01

Wyświetleń: 1235

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 5

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

5 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jeśli nie mamy możliwości finansowych na wykupienie reklam w telewizji czy radio, powinniśmy sięgnąć po inne, tańsze rozwiązania. Jest to oczywiście związane z tym, że tańsza reklama z pewnością będzie znacznie mniej efektywna, a jednocześnie nie pozwoli na dotarcie do dużej grupy odbiorców. Jeśli jednak na przykład nasze banery zawisną w wielu miejscach jednocześnie, to może się okazać, że będzie to także dobra inwestycja, co pozwoli na osiągnięcie skutku tylko trochę słabszego niż w wypadku mediów. Jeśli mamy już wykonane pomysły na banery i druk, powinniśmy realnie ocenić ile będą one nas kosztowały, ponieważ może się okazać, że zbyt drogie reklamy tego typu nie będą pozwalały na osiągnięcie opłacalnych korzyści. Takie reklamy przede wszystkim powinny znajdować się przy jak najbardziej uczęszczanych ulicach, gdzie będzie w stanie zobaczyć je maksymalnie duża liczba osób, a to jednocześnie pozwoli nam na wykonanie planu jaki założyliśmy dla danego rodzaju reklamowania. Należy jednak nieustannie pamiętać, że takie reklamy pozwalają nam na pokazanie jak bardzo będzie odpowiadać nam taki, a nie inny sposób finansowania, co jednocześnie narzuca, jak wiadomo, konkretne wydatki. Jeśli okaże się na przykład, że banery nie mogą być umieszczone w wybranym przez nas miejscu, to będziemy zmuszeni do zmiany miejsca, lub jeśli mamy pewność, że to musi być to konkretne, nie powinniśmy w ogóle zastanawiać się nad innym, bowiem może się okazać, że nie będzie opłacalne.

Licencja: Creative Commons
5 Ocena