Od niedawna w Polsce coraz większym zainteresowaniem cieszą sie znane w całym świecie promocje i wyprzedaże. Jakiś  czas temu, Europejki odkryły ten idealny i przede wszystkim tani sposób robienia zakupów.

Data dodania: 2010-06-23

Wyświetleń: 1664

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

         Internet, a wraz z nim e-Handel jest bardzo młodą dziedziną życia i gospodarki, dlatego ulega on wręcz rewolucyjnym przemianom. O dynamice zmian na tym rynku świadczy chociażby coroczny kilkudziesięcioprocentowy przyrost jego wartości. Polacy są coraz bardziej zabiegani, mają coraz mniej czasu i nie chcą tracić go na tradycyjne zakupy. Stąd coraz większa ilość konsumentów robi zakupy  przez internet. Zachęca do nich  bogata oferta, co krok promocja i wyprzedaż -  dzięki nim mamy możliwość kupienia naprawdę wartościowych produktów, w dużo niższych cenach niż w sklepach stacjonarnych. Klienci mają również dostęp do rankingów i opinii o najczęściej wybieranych produktach. Musimy mieć na uwadze, że promocje i wyprzedaże dotyczą towaru  pełnowartościowego, którego wczorajsza cena stanowiła np. dwukrotność obecnej.
        Z drugiej zaś strony konsument staje sie świadomym, wymagającym oraz bardziej rozważny w  podejmowaniu decyzji. Warto więc zadbać o społeczność sklepu, o to,  by pojawili się w tej grupie eksperci mogący doradzić klientowi jakie produkty, promocje czy wyprzedaż wybrać, jak zaspokoić potrzeby, a nawet pomóc  klientowi w identyfikacji jego potrzeb. Sklepy powinny ułatwiać dialog pomiędzy sprzedawcą, klientem a ekspertem. Ideałem byłoby zaangażowanie w proces tworzenia oferty produktowej producentów, sprzedawców, ekspertów zewnętrznych i klientów. E-sklepy będą żyć w dialogu ze swoją wyspecjalizowaną społecznością. To z jednej strony, a z drugiej  będą e-hipermarkety, w których będzie „mydło i powidło”. Klient będzie bardziej anonimowy, a produkt, który otrzyma, nie będzie dopasowany do jego potrzeb, ale będzie w bardzo korzystnych cenach.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena