Nie każdy design pasuje do takich haseł jak zdjęcia ślubne czy fotografia ślubna. Ale też moda w wielu dziedzinach szybko się zmienia. Oprócz mody ważnym elementem jest też twórcze, kreatywne podejście do designu. I dotyczy to zarówno mody, jak i zdjęć ślubnych czy innych akcesoriów związanych ze ślubem.

Data dodania: 2010-06-14

Wyświetleń: 935

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Niejeden fotograf ślubny zapewne sporo by dał, by mieć takie twórcze podejście jak chociażby Calvin Klein. Albo posiadać jego niesamowitą zdolność promocji i "przyciągania uwagi mediów" - a bez tego nie ma co marzyć o sukcesie w branżach powiązanych z modą.

Oczywiście, ktoś powie: dobre zdjęcia ślubne, znakomity fotograf ślubny czy doskonała fotografia ślubna - wszystko ma swoją cenę, swoje „plusy" i „minusy", swoje „drugie dno". Na dobrą markę trzeba często pracować przez wiele lat. A i to nie zawsze jest gwarancją sukcesu. Często trzeba ostro walczyć z konkurencją. Niekiedy trzeba przeżyć i gorycz porażki. Aby odnieść sukces, potrzebne są nie tylko takie cechy jak pracowitość, cierpliwość czy kreatywne podejście. Nieodzowne jest również to "coś". A to „coś", ten niezwykły zmysł do sprzedawania swoich produktów na pewno ma Calvin Klein. Calvin Klein od ponad 40 lat projektuje odzież, ale nie tylko. Swoim logo firmuje również np.: zegarki, perfumy, dezodoranty, wody toaletowe czy bieliznę.

Wiele z produktów stworzonych przez Calvina Kleina trafia na wielki format - jako wielkie billboardy, banery można czasami je zobaczyć na przykład na ścianach domów czy jako wolno stojące, wielkie megaboardy. Nie zawsze kojarzymy, że prezentowane ubrania, perfumy czy zegarki są dziełem Calvina Kleina. Ale ci, którzy są dobrze obeznani z markami, zazwyczaj od razu rozpoznają, że dany produkt wyszedł spod ręki Calvina Kleina. Albo mocno się wzoruje na jego stylu.

Dotyczy to również mody ślubnej i takich haseł jak suknie ślubne czy biżuteria ślubna. Chociaż Calvin Klein nie projektuje kreacji ślubnych, to jednak wiele sygnowanych przez niego produktów pojawia się jako nieodzowne dodatki np. zegarki, bielizna, perfumy.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena