W ciągu zaledwie 7 pierwszych dni funkcjonowania specjalnego „trójwymiarowego" mikroserwisu Samsunga, odwiedziło go ponad 129 tys. internautów. Ponad 64 tysiące z nich pobrało przygotowaną aplikację Augmented Reality, a ponad 40 tys. użytkowników obejrzało materiał wideo ilustrujący działanie aplikacji.

Data dodania: 2010-05-27

Wyświetleń: 2441

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

„To liczby, które przekroczyły nasze najbardziej optymistyczne oczekiwania - spodziewaliśmy się przekroczenia progu 100 tys. wejść na serwis w ciągu kilku tygodni" - mówi Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający „Biura Podróży Reklamy", które przygotowało ten projekt.
Głównym elementem akcji, przygotowanej przez Samsung Electronics Polska we współpracy z agencją „Biuro Podróży Reklamy", jest projekt wykorzystujący w zaawansowany sposób narzędzia Augmented Reality (AR), czyli tzw. rzeczywistości poszerzonej.

Użytkownik ze strony http://www.samsung.com/pl/experience/promotion/3d/ar/ ściąga na swój komputer aplikację AR oraz drukuje kartkę ze znacznikiem, który wywołuje efekt Augmented Reality. Następnie operuje kartką ze znacznikiem w polu widzenia kamery internetowej współpracującej z komputerem. Po przyłożeniu znacznika (wydrukowanego na kartce papieru) do kamery z wirtualnej kartki (widocznej na ekranie) wysuwa się podstawka, na której pojawia się wirtualny telewizor. Wszystko to widzimy oczywiście na ekranie monitora, jednak użytkownik odbiera sytuację tak, jakby wirtualny obraz pojawił się w rzeczywistości, ponieważ tłem jest nadal projekcja z kamery użytkownika, a jego ruchy i ruchy kartki przenoszą się na wirtualny model telewizora 3D LCED Samsunga. Na ekranie telewizora pojawia się prezenterka w studio telewizyjnym. Wirtualne studio swoim wyglądem i kolorem przypomina studio popularnych telewizyjnych programów informacyjnych.

„Samsung jako pierwszy producent - nie tylko w Polsce, ale i na świecie - wprowadził do sprzedaży telewizory 3D LED TV. Jest to rewolucyjny produkt , dlatego też działania reklamowe towarzyszące wprowadzeniu na rynek takiego sprzętu muszą być niestandardowe i nowatorskie" - mówi Michał Grzeliński, CE Marketing Manager z Samsung Electronics Polska - „Projekt przygotowany przez „Biuro Podróży Reklamy" doskonale wpisuje się w założenia naszej strategii dla linii produktów 3D LED TV prezentując zalety technologii 3D w telewizorach Samsung".

Ta rewolucyjna linia telewizorów Samsung 3D LED TV jako pierwsza na świecie jest wyposażona w funkcję zmiany obrazu 2D do formatu 3D w czasie rzeczywistym. Dzięki temu posiadacze któregokolwiek telewizora z linii 3D LED TV mogą cieszyć się z wrażeń związanych z technologią 3D także podczas oglądania „zwykłych" programów telewizyjnych.
Dzięki ekscytującym możliwościom odtwarzania obrazu 3D, imponującemu wzmacnianiu obrazu przez ekran LED i systemowi HyperReal Engine widz może oglądać zupełnie nowy świat, głębsze kolory, płynniejszy ruch i mega wysoki poziom kontrastu - wszystko to tworzy niedościgniony spektakl na ekranie. Ultrarealistyczna jakość obrazu, która może rywalizować z kinem - teraz trafia do domowych salonów.

Dodatkowo opracowana przez firmę Samsung technologia Internet@TV pozwala na bezproblemowe łączenie się z wyselekcjonowanymi serwisami internetowymi i korzystanie z bogatych treści, które ma do zaoferowania sieć www. Funkcję można w łatwy sposób rozbudowywać, organizując, dodając i usuwając różnorodne treści za pomocą
biblioteki Samsung Applications. Niektóre modele telewizorów 3D LED TV umożliwiają nawet wykonywanie rozmów wideo przez Internet.

Żródło: Biuro Podróży Reklamy

Licencja: Creative Commons
2 Ocena