1
głosów
- +

Stojaki reklamowe

Autor:

Aktualizacja: 30.03.2010


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 4064 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Stojaki reklamowe są jedną z gałęzi szerokiej gamy materiałów reklamowych w punkcie sprzedaży, inaczej POS. Podstawowe grupy stojaków reklamowych, od strony produkcji to: Stojaki do ulotek gięte i stojaki do ulotek odlewane.


Mówimy tutaj o stojakach reklamowych wykonywanych z plexi. Głównym atutem wyżej wymienionych stojaków reklamowych jest ich wygląd który w pierwszej kolejności eksponuje materiał reklamowany, stawiając sam stojak reklamowy na drugim miejscu. Przez to, że wykonany jest z plexi również cena, która jest adekwatna do oferowanego towaru. Niewielka waga umożliwia bardzo łatwy transport stojaków reklamowych, przez co ułatwia to handel stojakami i umożliwia wysyłanie ich za pośrednictwem firm kurierskich praktycznie w każde miejsce w kraju czy też za granicą.

Wystarczy rozejrzeć się podczas jakichkolwiek zakupów, stojaki reklamowe otaczają nas dosłownie wszędzie, począwszy od wielkich centrów handlowych a skończywszy na osiedlowym zakładzie fryzjerskim. Dzielą się one na kilka głównych kategorii:

- stojaki naścienne; idealne do zamocowania przed drzwiami wejściowymi. Można włoży do nich nasze wizytówki na wszelki wypadek, gdy interesant nie zastanie nasz w biurze.

- stojaki podłogowe, wolnostojące; dzielą się na jednostronne, dwustronne lub obrotowe. Łatwość ich rozkładania pozwala prezentacje plakatów reklamowych, informacyjnych, broszur czy ulotek w prawie dowolnym miejscu.

- stojaki do postawienia; dzielą się na typu V, L, T. Najbardziej nadają się do bezpośredniej prezentacji w miejscu sprzedaży, do biur, restauracji, lokali publicznych. Można do nich włożyć wszelkiego typu wizytówki, mapy, pocztówki czy też foldery.

Stojaki reklamowe jeszcze przez długi czas będą podstawowym narzędziem pracy działów marketingu. Stojąc na drugim planie wspierają sprzedaż, przez co spełniają swoją rolę wręcz idealnie. Różnego rodzaju ulotki reklamowe, wizytówki, reklamy, informacje, jeszcze przez długi czas nie znajdą lepszego narzędzia do ich eksponowania niż stojaki reklamowe wykonane z plexi.


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij