Kwestią kluczową jest również określenie sfery niszowej produktu i powiązanie z nim konkretnego klienta.
To nie jest gra w zgadywanki. Są prowadzone odpowiednie badania na temat potrzeb i życzeń klientów.

Data dodania: 2010-03-28

Wyświetleń: 3178

Przedrukowań: 1

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Potencjał ruchu internetowego

Ruch sieciowy jest to ilość danych wysłanych i odbieranych przez odwiedzających strony internetowe. Jest już około 1,4 mld użytkowników internetu. Badania pokazują, że około 84% użytkowników Internetu, aby znaleźć interesujące ich informacje, strony internetowe, lub produkty, korzysta z wyszukiwarek,
Wyobraźmy sobie, że prowadzimy kampanię reklamową dla niedużej grupy klientów. Teraz porównajmy to ze 100 tysięczną rzeszą klientów zgromadzoną n.p. na stadionie sportowym. To jest właśnie ten potencjał, który posiada internet. Ten potencjał to możliwość dotarcia do praktycznie nieograniczonej liczby zainteresowanych, oraz znaczące obniżenie kosztów poniesionych na reklamę. Ten, który jest w stanie uzyskać dostęp do chociaż część tego ruchu, może zarobić duże pieniądze.

Wykorzystanie ruchu internetowego.

Są dwie podstawowe rzeczy, które należy opanować aby właściwie wykorzystać ruch internetowy.
1. Reagowanie na zapotrzebowania właściwych klientów.
2. Maksymalne poprawienie rankingu swojej strony internetowej w wyszukiwarce.
Do uzyskiwania odpowiedzi na temat interesujących ich produktów, klienci wykorzystują przeglądarek, a zadaniem internetowego rynku handlowego jest dostosowanie się do zapotrzebowań poszczególnego klienta.

Kwestią kluczową jest również określenie sfery niszowej produktu i powiązanie z nim konkretnego klienta.
To nie jest gra w zgadywanki. Są prowadzone odpowiednie badania na temat potrzeb i życzeń klientów.

Należy zatem użyć odpowiednich środków, które pozwolą przyciągnąć jego uwagę. Wyszukiwarka może być doskonałym narzędziem do tego. Większość głównych wyszukiwarek internetowych, jak Google są jak dozorcy do bram internetu. Im wyższy ranking strony, tym bardziej strona jest widoczna.
Zatem kluczowym w kampanii marketingowej jest uwzględnienie wysokiego rankingu w wyszukiwarkach.

Jako jedne z korzystnych sposobów zarabiania w internecie uważa się tzw. "Programy Partnerskie".
Partner otrzymuje wynagrodzenie za kierowanie klientów do witryn handlowych.
Istnieją tysiące witryn handlowych gotowych do współpracy - ponieważ korzystają wszyscy, Handlowcy pozyskują klientów bez ponoszenia kosztów na reklamę, a partner wynagrodzenie za wykonaną pracę.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena