Formy reklamy bywają różne. Popularne jest zamieszczanie stron w Internecie, rozwieszanie plakatów czy rozdawanie ulotek. Równie powszechne są także reklamy telewizyjne lub radiowe. Jednakże, niepowtarzalną okazją do bezpośredniego kontaktu z klientem, a więc do skutecznego zareklamowania się, są targi firm.

Data dodania: 2009-11-16

Wyświetleń: 2185

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

0 Ocena

Co o tym sądzisz?

Zaloguj się aby dodać komentarz

Ten artykuł został pobrany na poniższe strony:

http://maxiportal.info
http://efektywna-reklama.blogspot.com/
http://www.prasa-radio.waw.pl
http://www.top-reklama.wroclaw.pl
http://www.naszpowiat.pl
Podobne artykuły
Sensacja! Zrobił tak złe zdjęcie, że na tym zarobił. Packshot ‘y go nienawidzą

Sensacja! Zrobił tak złe zdjęcie, że na tym zarobił. Packshot ‘y go nienawidzą

Podstarzały sprzedawca majtek, przedsiębiorca Edmund Łach z Łodzi, właściciel sklepu internetowego i hurtowni odzieżowej, nie mógł się pogodzić ze stale pogorszającą się sprzedażą. Oprócz malejących zysków, do jego niedoli dołożyły się rosnące koszty i niezadowolona z całej sytuacji żona. - Proszę pana - mówił - jak dzisiaj sprzedać gacie bez ładnej d... , pupy. I tak się zrodził najbardziej szalony pomysł w całej jego karierze.

Nadruk flock w reklamie: skuteczność i kreatywne wykorzystanie w brandingowych kampaniach

Nadruk flock w reklamie: skuteczność i kreatywne wykorzystanie w brandingowych kampaniach

Przygotowanie kampanii reklamowej może obejmować promocję marki, budowanie jej pozytywnego wizerunku czy zaangażowanie odbiorców treściami. Jednym z warunków jej powodzenia jest zastosowanie trwałego nadruku na elementach promocyjnych. Zalicza się do nich folia flock, czyli alternatywa dla haftu komputerowego. Przeczytaj więcej o jej zastosowaniu w kampaniach brandingowych!