0
głosów
- +

Dieta naturalna

Autor:

Aktualizacja: 28.10.2009


Kategoria: Zdrowie / Zdrowe Odżywianie


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1290 razy czytane
  • 5 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Jest to najbardziej banalny i najprostszy sposób na naturalne zbicie swojej wagi. Przeczytaj, a nie pożałujesz! Efektywność gwarantowana nawet przy niskim udziale pracy nad sobą.


Przedstawiona metoda jest zbudowana na podstawie faktów z dziedziny fizjologii człowieka. Opiera się na przemianach fizjologicznych zachodzących w naszym ciele.

Jak chudnąć wg tego, co wyliczone nam jest do egzystencji?
Uświadommy sobie najpierw jak energetycznie nasz organizm traktuje skład przyjetych pokarmów.
Podstawą będzie ogarnięcie informacji o tym, że nasze ciało potrzebuje energii by trawić to, co skonsumujemy. Odejmijmy od 100% podane niżej wyniki - tyle energii z tej kaloryczności nam zostaje. Wyglada to następująco:
- białka (z ich kaloryczności około 25% idzie dla organizmu), czyli zostaje nam 75%
- węglowodany (z ich kaloryczności około 6% idzie dla organizmu), czyli zostaje nam 94%
- tłuszcze ( z ich kaloryczności około 4% idzie dla organizmu), czyli zostaje nam 96%

Innymi słowy już jedząc spalamy zasoby energetyczne, czyli odłożoną tkankę tłuszczową. Jedzenie białka = wymóg energetyczny, wymóg energetyczny = pobór tej energii od nas.

Dochodzimy do następującego wniosku:
Trzymając jedynie dietę wysoko białkową da się chudnąć. Nie wspomniałem ani słowa o ćwiczeniach ani ilości kalorii, o czym za chwilę.
Co ważne chciałbym jeszcze zacytować, że opublikowano: "wyniki studium w czasopiśmie Nutrition & Dietetics. Naukowcy zaobserwowali, że posiłki o wysokiej zawartości białek wzmagają intensywność spalania tkanki tłuszczowej u osób cierpiących na jej nadmiar. Co ciekawe, efekt ten był niezależny od łącznego indeksu glikemicznego przyjmowanych pokarmów, czyli szybkości, z jaką wzrasta poziom glukozy we krwi po ich spożyciu."


Sięgając do podstaw fizjologii człowieka odnajdujemy pojęcie PPM - Podstawowa Przemiana Materii, idealna alternatywa dla diet 1000 kcal i tym podobnym. "Jest to taka ilość energii, jaką należy dostarczyć organizmowi, aby zapewnić prawidłowe działanie narządów wewnętrznych w warunkach zupełnego spokoju zarówno fizycznego jak i psychicznego, na czczo, oraz w optymalnym klimacie. Energia ta zużywana jest między innymi na oddychanie, pracę serca, odbudowę i wzrost komórek." Czyli stanowi to minimum naszych potrzeb kalorycznych.
Innymi słowy przy takiej diecie każda czynność np. wstanie z łóżka jest dla naszego organizmu ćwiczeniem aerobowym.

Tu mamy kalkulator:
http://www.odzywianie.info.pl/Kalkulator-PPM.html

Oczywiscie ten wynik możemy (po przekonaniu się na własnej skórze jak czujemy się przy podstawowej wartości) mnożyć x 1,2 by zwiększyć kaloryczność.


Jest to idealna i alternatywna metoda diety.
Obliczamy swoje PPM, wybieramy posiłki wysokobiałkowe i żyjemy normlanie chudnąc!

Efekty przyjdą same, bez żadnych diet typu 1000 kcal i żadnych forsujących ćwiczen.
Oczywiście każda aktywność fizyczna jest wskazana i wspomoże proces odchudzania.

Dieta ta jest tym łatwiejsza do opanowania, iż na każdym zakupionym produkcie widnieją składowe zawartości białka, tłuszczy i węglowodanów.

Życzę powodzenia w zdrowym odchudzaniu najbardziej naturalnym sposobem.

Więcej na http://wellnesso.blogspot.com/


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij