1
głosów
- +

Szkolenia konsultantów - telemarketerów

Autor:

Aktualizacja: 29.09.2009


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 2407 razy czytane
  • 4 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Skuteczne przygotowanie konsultanta do pracy przy projekcie telemarketingowym to proces czasochłonny i kosztowny, więc niezbędne jest, by go dobrze zaplanować. Proces wdrażania pracownika składa się z kilku etapów, z których każdy jest niezmiernie ważny.


Pierwsza część szkolenia składa się zazwyczaj z zapoznaniem nowego pracownika z firmą i pracownikami, przekazaniem kompletu informacji dotyczących zasad i organizacji pracy, zapoznaniem z procedurami, ale także przekazaniem informacji dotyczących życia w firmie z tej mniej formalnej strony. Podczas całego szkolenia zwracana jest uwaga na wzajemną integrację nowych pracowników z zespołem firmowym.


Następnie konsultant przechodzi część szkolenia dopasowaną do konkretnego projektu. Część ta składa się takich modułów jak komunikacja przez telefon, emisja głosu, zachowania w trudnych sytuacjach, ochrona danych osobowych i baz danych. Częścią najbardziej dopasowaną do konkretnego projektu jest oczywiście twarde szkolenie produktowe oraz praktyczne przećwiczenie prowadzenia rozmowy sprzedażowej ze wszystkimi jej etapami, stosowanie technik sprzedażowych, pokonywanie obiekcji itp.


Ostatnim etapem przygotowania jest szkolenie techniczne z obsługi stanowiska pracy i aplikacji wspomagającej pracę telekonsultanta, zakończone praktycznym wykorzystaniem zdobytej wcześniej wiedzy podczas odgrywania rozmów próbnych.


W zależności od potrzeb na poszczególnych etapach szkolenia konsultant bierze udział w teoretycznych i praktycznych testach sprawdzających stopień i tempo zdobywania wiedzy i rozwijania umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami.


Dobre zaplanowanie procesu wdrażania nowego pracownika i przygotowania do profesjonalnej obsługi klienta przez telefon przekłada się na jakość i efektywność pracy telemarketerów i w konsekwencji - na zwiększenie zadowolenia obsługiwanych klientów.


WJP


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij