0
głosów
- +

Czy pomysł na biznes musi być oryginalny?

Autor:

Aktualizacja: 16.09.2009


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 2947 razy czytane
  • 9 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Czy aby odnieść sukces w biznesie trzeba mieć oryginalny pomysł? Nie koniecznie. Oczywiście jak znajdziesz swoją niszę, wymyślisz produkt bądż usługę, której nie ma na rynku, a dany produkt lub usługa rozwiązywała by problemy albo zaspakajała palące potrzeby twoich potencjalnych klientów to super!


Jednak z drugiej strony można całe życie spędzić wymyślając coś czego jeszcze nikt nie wymyślił i nie wpaść na ten genialny pomysł, który przyniesie ci fortunę. Genialne pomysły jak życie pokazuje zazwyczaj wpadają w najmniej oczekiwanych momentach. Wymyślanie czegoś na siłę zazwyczaj nic nie daje. Często na forach dyskusyjnych w temacie pomysł na biznes "przesiaduje" setki, a nawet tysiące osób desperacko szukających oryginalnego pomysłu na biznes.

Ale nie przejmuj się! Aby zarabiać kilka, kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy zł. miesięcznie nie potrzeba oryginalnego pomysłu. Bo co naprzykład jest oryginalnego w byciu agentem ubezpieczeniowym? Jest ich setki tysięcy! Czy to oznacza, że nie masz szans na sukces w tym biznesie? Jasne, że nie! Zapewniam Cię, że każdego roku przybywa tysiące nowych agentów i zawsze wśród nich wyłoni się elita, która zarabia pieniądze, o których przeciętny Kowalski nawet nie marzy.

Można tworzyć biznesy, które już istnieją i odnosić sukcesy. O sukcesie nie decyduje oryginalny pomysł tylko to jaki masz stosunek do tego co robisz i Jak bardzo się angażujesz. Twoja postawa, umiejętność podnoszenia się po porażce, odporność na stres, determinacja w dążeniu do celu, gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności sprzedażowo - handlowych to tylko, niektóre z czynników decydujących o powodzeniu i sukcesie w biznesie.

Tak naprawdę w każdym biznesie można odnosić sukcesy. Nie ważne czy będzie to prowadzenie sklepu spożywczego, zakładu fryzjerskiego czy firmy szkolącej psy. Możesz odnosić sukcesy świadcząc tak powszechne usługi jak sprzątanie lub mycie okien.

Możesz działać w jakimkolwiek sektorze lub branży i odnosić sukcesy jeżeli będziesz robił/a odpowiednie rzeczy w odpowiedniej kolejności, a fakt iż inne firmy już działają w twojej branży i odnoszą sukcesy świadczy o tym, że zgodnie z zasadą przyczyny i skutku Ty także możesz odnosić podobne lub większe sukcesy.

W każdym razie nie musisz czekać z założeniem własnej firmy do czasu, aż wpadniesz na oryginalny pomysł.
Możesz działać od zaraz wykorzystując swoje umiejętności lub predyspozycje, a super pomysł kiedy Ci wpadnie do głowy zawsze możesz realizować.

Firma Sprzatająca - pomysł na biznes

Autorem artykułu jest Eryk Grzeszkowiak.

JDF Serwis


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij