0
głosów
- +

Jaka reklama zewnętrzna jest najlepsza dla Twojej firmy ?

Autor:

Aktualizacja: 27.07.2009


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 3398 razy czytane
  • 6 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Jakiej reklamy zewnętrznej potrzebujesz, żeby być widoczny ? na co musisz zwrócić uwagę ?


Jak reklamować swoją firmę, swój sklep za pomocą reklamy zewnętrznej ?

Reklama zewnętrzna jest formą reklamy firmy, biura sklepu, hurtowni itp umiejscowioną na zewnątrz siedziby. Służy szybkiemu znalezieniu, lokalizacji w/w placówek.

Można się reklamować na rożne sposoby bo istnieją różne formy reklamy zewnętrznej.

Wszystkie formy służą jednemu - szybkiej lokalizacji firmy, sklepu, hurtowni itp.

Reklama zewnętrzna może być w różnych formach :

1) reklama zewnętrzna jako tablica informacyjna - jest to tablica informacyjna wykonana z różnego materiału.
Nośnikiem czyli materiałem na którym znajdą się informacje mające na celu szybkie i skuteczne znalezienie
firmy, sklepu, hurtowni, itp jest blacha oc, blacha aluminiowa, płyta pcv itp, płyta warstwowa al-pcv.
Na nośniku znajdują się informacje tzw lokalizacyjne typu: logo firmy, adres, telefon, rodzaj branży,

2) reklama zewnętrzna jako kaseton reklamowy podświetlany.
Jest to forma reklamy zewnętrznej polegająca na wykonaniu reklamy w formie grafiki wykonanej ploterowo
lub jako wydruk. Całość jest podświetlona w formie kasetonu reklamowego. Reklama zewnętrzna bardziej widoczna niż inne.


Bez podświetlenia jest widoczna a poprzez podświetlenie staje się jeszcze bardziej widoczna - światło pozwala jeszcze bardziej
uwidocznić kolorstykę i dane adresowe,

3) reklama zewnętrzna jako stend - potykacz reklamowy - stojak reklamowy wykonany z różnego rodzaju materiału.
Celem potykacza jest informacja dla klienta o rodzaju i zakresie działalności placówki handlowej lub produkcyjnej,

4) reklama zewnętrzna jako baner reklamowy - forma reklamy polagająca na uwidocznieniu zakresu działania, danych firmy, sklepu,
umieszczonych na tkaninie banerowej. Forma naniesienia danych - logo, danych adresowych, zakresu działania na tkaninie
banerowej to forma plowania lub druku solventowego.

5) reklama zewnętrzna jako szyld reklamowy - forma reklamy zewnętrznej jako informacja polagajaca na uwidocznieniu
loga, danych adresowych firmy, sklepu.
Z reguły szyld nie jest duzych rozmiarów.

6) reklama zewnętrzna jako tablica wykonana metodą przestrzenną.
Tablica której nośnikiem jest płyta pcv, polipropylen, dibond itp.
Grafika tablicy wykonana jest jako grafika przestrzenna. czyli posiadająca 3-ci wymiar tzw głębokość lub grubość.

Forma reklamy bardzo akceptowana przez klientów, bardzo przyjazna wizerunkowi firmy,
coraz częściej stosowana do wizualizacji firmy.

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij