-1
głosów
- +

Balony z nadrukiem, długopisy, smycze, czyli gadżety reklamowe w praktyce!

Autor:

Aktualizacja: 29.12.2016


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i Emarketing


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 1 głosów ujemnych
  • 67 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Balony z nadrukiem, długopisy, smycze, czyli gadżety reklamowe w praktyce!

W tym artykule omówimy kwestię promocji naszej firmy w nieco bardziej tradycyjnej formie.


Coraz większe znaczenie, w promocji wielu biznesów odgrywają konferencje branżowe oraz różnego rodzaju targi. Warto dobrze się na nie wyposażyć, żeby nasza firma, została jak najlepiej zapamiętana. Balony z nadrukiem, długopisy czy smycze to tylko niektóre z gadżetów, w jakie warto się wyposażyć.

Żyjemy w świecie, w którym bardzo duże znaczenie ma rozpoznawalność naszej marki, opinia innych na jej temat oraz ogólny wizerunek. Jeżeli będzie on dobry, a nasza marka będzie rozpoznawalna, możemy powiedzieć, że odnieśliśmy sukces. Nie możemy jednak spocząć na laurach. Budowanie dobrego wizerunku to proces, który trzeba cały czas nadzorować. W innym wypadku bardzo szybko możemy stracić pozycje lidera.

Bardzo ważne jest więc, byśmy mieli jak najwięcej kanałów do komunikacji z klientem. Nie możemy skupić się tylko na bardzo ważnym i często przecenianym internecie. Jest to bardzo ważny kanał i oczywiście warto o niego zadbać. Dobrze wypozycjonowana strona internetowa, prowadzone na bieżąco działania social media to tylko niektóre z aspektów, o które powinniśmy zadbać.

Musimy też pamiętać o nieco bardziej tradycyjnych formach promocji. Oczywiście są branże, do których ten rodzaj promocji pasuje mniej, są i takie, do których pasuje bardziej. Mimo wszystko warto mieć przygotowanych co najmniej kilka rodzajów gadżetów. Mogą to być np:


Balony z nadrukiem – powinniśmy na nich wydrukować swoje logo oraz nasze hasło reklamowe, tyle w zupełności wystarczy, są doskonałą ozdobą stoisk na targach i konferencjach, szczególnie lubiane są przez dzieci.
Długopisy – na nich również powinno znaleźć się nasze logo oraz hasło reklamowe, chętnie brane przez naszych potencjalnych klientów
Smycze – w tym wypadku również wystarczy umieścić na nich nasze logo oraz hasło reklamowe b y dobrze spełniały swoją funkcję

Oczywiście to tylko niektóre z gadżetów reklamowych, w jakie możemy zainwestować. Balony z nadrukiem, nadają się zazwyczaj do ozdoby naszego stoiska, na wyjazdach. Długopisy i smycze są natomiast bardziej uniwersalne i możemy rozdawać je klientom w biurze lub na spotkaniach. Choć może się wydawać, że taka forma reklamy nie jest zbyt skuteczna, to wielu psychologów udowadnia, że jest zupełnie odwrotnie. Działa tutaj tzw. reguła wzajemności. Obdarowany człowiek, zawsze będzie się chciał w jakiś sposób odwdzięczyć.

 


Podobał Ci się artykuł?
-1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij