-3
głosów
- +

Co dają Programy Partnerskie

Autor:

Aktualizacja: 06.05.2015


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Programy Partnerskie


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 3 głosów ujemnych
  • 475 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Każda większa firma oferująca usługi w pewnym momencie wprowadza do swojej oferty Program Partnerski. Czy warto do niego przystąpić i jakie daje korzyści? Sprawdźmy.


Rabaty:

Jako przykład weźmy firme jaką jest Drukarnia Internetowa. Wiele firm z tej branży posiada w swojej ofercie Program Partnerski, głównie dla agencji reklamowych. Daje on wiele korzyści przy częstych wydrukach.

Standardowo program polega na rabatowaniu klienta. Tutaj możemy podzielić to na dwie kluczowe grupy:

  1. Rabaty stałe - Firma, która przystęuje do Programu Partnerskiego dostaje na początku współpracy stały rabat agencyjny, który jest niezmienny przez czas trwania umowy.Z tego systemu korzysta większość drukarni w Polsce. 
  2. Rabaty od obrotu - polegają na zwiększaniu rabatu, w zależności od ilości zamówień danej firmy. System ten jest o wiele korzystniejszy zarówno dla klienta, jak i firmy. Im więcej rabatu klient chce wypracować, tym więcej musi zamówić - co za tym idzie - drukarnia ma więcej zamówień.

Przystąpienie do programu: 

Jeżeli firma nie wykluczyła danego rodzaju działalności, firma może przystąpić do współpracy na ramach partnerskich. Zazwyczaj - patrząc na przykładową firmę - programy te kierowane są głównie do Agencji reklamowych. To właśnie one są kluczowym klientem; strategicznym klientem dla drukarni. Jeżeli firma przyjęła rabatowanie z punktu 1. zazwyczaj wystatczy przesłać dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności o tym profilu. W przypadku punktu 2 - klient musi wyprowacować rabat. 

Ogólno przyjętym dokumentem jest wpis do CEiDG zawierający wpis PKD o numerze 73.11 - Działalność Agencji Reklamowych. Zazwczaj przesłanie piku PDF wystarcza, aby podjąć owocną współpracę. 

Usługi:

Rabat rabatowi nie równy - wiele firm z branży poligraficznej posiada tzw produkty promocyjne (o konkurencyjnej cenie). Nie zawsze atrakcyjne ceny na ramach partnerskiego dla Agencji reklamowych obejmują te produkty. Są także firmy, które wychodzą z innego założenia i przydzielają rabaty na wszystkie produkty dostępne w systemie. Takie rozwiązanie jest wręcz idealne dla klienta. 

Czy warto?:

Oczywiście, że warto! Patrząc na korzyści, jakie daje Program Partnerski, bez zastanawiania się, można podjąć wspólpracę z firmą, która go oferuje. Programy te są na tyle bezpieczne, że nie wymagają od klienta cyklicznych zamówień, czy tzw minimum logistycznego. Każdy kto dużo zamawia lub działa na ramach ousourcingu będzie zadowolony.


Podobał Ci się artykuł?
-3
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij