1
głosów
- +

Jak zwiększyć ruch na stronie, cz.8: Nie daj o sobie zapomnieć artykuł jest promowany

Autor:

Aktualizacja: 10.03.2015


Kategoria: Artelis.pl / Akademia Artelis


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 956 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Jak zwiększyć ruch na stronie, cz.8: Nie daj o sobie zapomnieć

Ludzie szukają informacji w Internecie na zasadzie: znajdź – przeczytaj – zapomnij. Nie pozwól im na to. Brutalna prawda jest taka, że nawet jeśli ktoś będzie zachwycony Twoją stroną, to prawdopodobnie o niej zapomni za tydzień.


Nie możesz sobie na to pozwolić. Przy każdym wpisie bezwzględnie musisz pozostawić coś, co zwiększy szansę na to, że zachwycony czytelnik o tobie nie zapomni. Tymi czymsiami są subskrypcje RSS oraz e-mail.

Swoje szanse na subskrypcje do newslettera możesz zwiększyć oferując ludziom jakiś suwenir. Niestety, ludzie to przekupne stworzenia. Możesz im zaoferować np. że po subskrypcji otrzymają jakiś ciekawy poradnik związany z tematyką strony, którego nie znajdą nigdzie na Twojej stronie. Liczba zapisanych osób nie będzie może przytłaczająca, ale dzięki temu będziesz miał bazę odbiorców, do których możesz raz na jakiś czas wysłać wiadomość: „Hej! Jestem tutaj! Pamiętasz? Podobało Ci się u mnie! Wpadnij, bo znów pokazało się coś ciekawego!”. Pamiętaj tylko, że nie możesz atakować ludzi codziennie, bo szybko Cię znienawidzą. Przypomnij się raz na jakiś czas, gdy opublikujesz coś naprawdę ciekawego.

Musisz starać się o generowanie nowego ruchu, ale i dbać o tych, którzy już u ciebie byli. Łatwiej będzie Ci dotrzeć do osoby, która już Cię zna niż starać się przekonać do siebie nowego czytelnika. Jeden stały bywalec jest wart więcej niż 100 przypadkowych osób, które weszły na twoją stronę przypadkiem i na chwilę. Dbaj o te osoby oferując im udziały w konkursach, specjalne promocje, dostęp do artykułów, poradników itp., niedostępnych dla innych osób. Rozpieszczaj ich, a na pewno Ci się odwdzięczą.                                                                                                                                                                                                                              


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij